  • 11. Data: 2018-01-04 16:09:49
    Temat: Re: Kto reguluje zarobki "gwiazd"? (Tfu!-gwaiazdy są na niebie)
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 15:51, Animka pisze:

    > Coś w podobie do prostytutki?

    Jeśli prostytutka nie ma cen urzędowych - to tak. W wolnym rynku idea
    zarabiania jest taka sama bez względu czy to jest prostytutka czy
    prawnik a nawet prawniczka.

    > Aktorka. śpiewaczka, tancerka to tak, ale gwiazdka?
    > Gwiazdki to są na niebie i to one świecą.

    Nie tylko. Lewandowski jest gwiazdą, mimo że nie świeci na niebie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 12. Data: 2018-01-04 16:12:21
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 15:52, Animka pisze:

    > Strasznie się naharowała bidulka.

    Dlaczego nie idziesz jej śladami, skoro uważasz, że jej praca jest taka
    lekka. Pracuj też tak lekko jak ona i zarabiaj tak ciężko jak ona. Co
    stoi na przeszkodzie byś zarabiała tak jak ona?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2018-01-04 16:15:25
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 15:27, Olin pisze:
    > Zależy jak liczyć. Ronaldo zarabia 54794 euro na dzień:
    > http://www.gol24.pl/liga-hiszpanska/a/cristiano-rona
    ldo-zarobki-drugi-najlepiej-zarabiajacy-pilkarz-na-s
    wiecie-ile-zarabia-ronaldo,11435420/
    > ale jemu kasiora leci nawet kiedy śpi, a taka Cleo ma przestoje w emisji
    > głosu.

    Każdemu zatrudnionemu leci kasiora, jak śpi. Mi też leci. Może nie na
    tym poziomie jak u Ronaldo, ale zawsze coś leci.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 14. Data: 2018-01-04 16:17:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-01-18 o 13:31, Animka pisze:
    > Kto jest regulatorem zarobków pseudogwiazd?
    > Jest jakaś tabela wynagrodzeń?
    > Zarobić 200 tysięcy w ciągu 12 godzin to jakiś rekord świata chyba.

    Żeby mógł zarobić w 12 godzin te tysiące, to pewnie musiał miesiące
    pracować. Podniesiony przez Ciebie problem można porównać do pretensji
    po adresem salonu sprzedającego nowy samochód, że w ciągu 15 minut
    (podpisanie umowy) zarabiają 100.000 zł za samochód.

  • 15. Data: 2018-01-04 16:21:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > (podpisanie umowy) zarabiają 100.000 zł za samochód

    Oj, Robert, nawet nie odróżniasz przychodu od dochodu...
    To, że Animka pieprzy farmazony, to rozumiem, ale ty?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2018-01-04 16:23:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:09, Wojtek pisze:

    > Jeśli prostytutka nie ma cen urzędowych - to tak. W wolnym rynku idea
    > zarabiania jest taka sama bez względu czy to jest prostytutka czy
    > prawnik a nawet prawniczka.

    Prawnik czy prawniczka to mają ustalony cennik, który powinien wisieć na
    ścianie.

    > Nie tylko. Lewandowski jest gwiazdą, mimo że nie świeci na niebie.

    Lewandowski to Lewandowski i jest on tylko piłkarzem.

    --
    animka

  • 17. Data: 2018-01-04 16:26:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:12, Wojtek pisze:

    > Dlaczego nie idziesz jej śladami, skoro uważasz, że jej praca jest taka
    > lekka. Pracuj też tak lekko jak ona i zarabiaj tak ciężko jak ona. Co
    > stoi na przeszkodzie byś zarabiała tak jak ona?

    Nie jestem zazdrosna o czyjś szmal.
    Mnie chodzi o cennik i dlaczego tyle pieniedzy na jakąś cleo pójdzie z
    pieniędzy podatników. Masa ludzi nie miała przyjemności jej ogladać.

    --
    animka

  • 18. Data: 2018-01-04 16:27:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 15:54, Animka pisze:

    > Przygotowanie?
    > Mnie nikt nie płaci-za nic.

    Bo ty jesteś negatywną gwiazdą usenetu.
    A za nie tylko nie płacą to jeszcze się naśmiewają.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-01-04 16:36:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > po adresem salonu sprzedającego nowy samochód, że w ciągu 15 minut
    > (podpisanie umowy) zarabiają 100.000 zł za samochód.

    Ktoś pracowal na produkcji tego samochodu. Koszty robocizny i za części
    pewnie są niemałe.

    --
    animka

  • 20. Data: 2018-01-04 16:37:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-01-18 o 16:21, Liwiusz pisze:

    > Oj, Robert, nawet nie odróżniasz przychodu od dochodu...
    > To, że Animka pieprzy farmazony, to rozumiem, ale ty?

    Sądzisz, że ów artysta to miał za te 12 godzin 200.000 zł przychodu, czy
    dochodu? Sądzisz, że dziennikarze odliczyli koszty?