  • 51. Data: 2018-01-08 10:01:29
    Temat: Re: Kto reguluje zarobki "gwiazd"? (Tfu!-gwaiazdy są na niebie)
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sun, 7 Jan 2018 13:05:43 +0000 (UTC), w <x...@n...atman.pl>,
    "Jolka" <n...@w...pl> napisał(-a):

    > Dnia 04.01.2018 rg dokonal ponizszego cudu (by zylo sie lepiej):

    cleo-w-sylwestra-gigantyczne-pieniadze_1034570.html

    > Głupiś, oficjalni sponsorzy pokryli część kosztów.

    A ci oficjalni sponsorzy to np. PGE i inne spółki Skarbu Państwa, więc w dobie
    propagandy za taką lipę włos z głowy im nie spadnie.
    Więc nie głupkuj...

  • 52. Data: 2018-01-08 13:11:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Jan 2018 20:09:15 +0100, Animka napisał(a):

    > Wzięli takie osoby, które pewnie same się zadeklarowały.

    Zadeklaruj się za rok; zarobisz i pojedziesz do ciepłych krajów razem z
    Dodą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 53. Data: 2018-01-08 21:55:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 13:11, Olin pisze:

    > Zadeklaruj się za rok; zarobisz i pojedziesz do ciepłych krajów razem z
    > Dodą.

    Wolałabym już z małpą pojechać.

    --
    animka

  • 54. Data: 2018-01-08 22:21:40
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 8 Jan 2018 21:55:10 +0100, w <p30lta$ofn$1@news.icm.edu.pl>, Animka
    <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

    > Wolałabym już z małpą pojechać.

    Ciekawe co byś usłyszałam od facetów z tej grupy gdybyś im rzuciła propozycję
    takiego wyjazdu :)

  • 55. Data: 2018-01-09 01:12:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 22:21, rg pisze:

    > Ciekawe co byś usłyszałam od facetów z tej grupy gdybyś im rzuciła propozycję
    > takiego wyjazdu :)

    Szanuję facetów z tej grupy, ale z żadnym bym nie pojechała.
    Doda pojechała sama, żeby wypocząć i ja też mogę jechać sama.

    --
    animka