  • 21. Data: 2018-01-04 16:40:26
    Temat: Re: Kto reguluje zarobki "gwiazd"? (Tfu!-gwaiazdy są na niebie)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p2lh5v$r6b$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-01-04 o 15:54, Animka pisze:

    >Bo ty jesteś negatywną gwiazdą usenetu.
    >A za nie tylko nie płacą to jeszcze się naśmiewają.

    Negatywom tez potrafia placic.

    Tylko widac Animka nie potrafi sie sprzedac :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-01-04 16:41:42
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 4 Jan 2018 13:31:22 +0100, w <p2l6s3$pfl$1@news.icm.edu.pl>, Animka
    <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

    > Kto jest regulatorem zarobków pseudogwiazd?
    > Jest jakaś tabela wynagrodzeń?
    > Zarobić 200 tysięcy w ciągu 12 godzin to jakiś rekord świata chyba.
    >
    > http://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/tyle-zarobila-cl
    eo-w-sylwestra-gigantyczne-pieniadze_1034570.html

    Fonsi dostał od TVP (czyli z naszej kasy) 450 tys. za 20 min. z playbacku. Więc
    nie pisz więcej o takich drobnych :)

  • 23. Data: 2018-01-04 16:42:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:27, RadoslawF pisze:

    > Bo ty jesteś negatywną gwiazdą usenetu.
    > A za nie tylko nie płacą to jeszcze się naśmiewają.

    To się śmiej jak i ja się śmieję. Śmiech to zdrowie.

    --
    animka

  • 24. Data: 2018-01-04 16:43:11
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:26, Animka pisze:

    > Mnie chodzi o cennik i dlaczego tyle pieniedzy na jakąś cleo pójdzie z
    > pieniędzy podatników. Masa ludzi nie miała przyjemności jej ogladać.

    Tylko nie wiemy, czy w tym przypadku, płacili za to podatnicy (może
    jakiś sponsor prywatny?)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 25. Data: 2018-01-04 16:44:30
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:36, Animka pisze:

    > Ktoś pracowal na produkcji tego samochodu. Koszty robocizny i za części
    > pewnie są niemałe.

    Wykreowanie gwiazdy też i trochę kosztuje i trochę czasu zajmuje.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 26. Data: 2018-01-04 16:46:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:41, rg pisze:

    eo-w-sylwestra-gigantyczne-pieniadze_1034570.html

    > Fonsi dostał od TVP (czyli z naszej kasy) 450 tys. za 20 min. z playbacku. Więc
    > nie pisz więcej o takich drobnych :)

    Jakie to wszystko uczciwe i niepopieprzone.
    Żyć nie umierać :-)

    --
    animka

  • 27. Data: 2018-01-04 16:48:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-01-04 o 13:54, J.F. pisze:
    eo-w-sylwestra-gigantyczne-pieniadze_1034570.html

    >Strasznie się naharowała bidulka.

    To zrob koncert w Warszawie, w Lomzy - 150km dalej i minimum 2h, i
    jeszcze gdzies, i to wszystko w jeden wieczor.

    Biegiem trzeba :-)

    A w zaleznosci od warunkow - ekipa cala, rozstawianie sprzetu,
    garderoba - tu akurat mogla byc od tego czesciowo zwolniona, skoro
    organizator zapewnial aparature.

    J.

  • 28. Data: 2018-01-04 16:50:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:43, Wojtek pisze:

    > Tylko nie wiemy, czy w tym przypadku, płacili za to podatnicy (może
    > jakiś sponsor prywatny?)

    Przecież to Miasta organizowały Sylwestra.

    --
    animka

  • 29. Data: 2018-01-04 16:53:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:44, Wojtek pisze:

    > Wykreowanie gwiazdy też i trochę kosztuje i trochę czasu zajmuje.

    Masz na myśli łapówki?

    --
    animka

  • 30. Data: 2018-01-04 16:57:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 16:48, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A w zaleznosci od warunkow - ekipa cala, rozstawianie sprzetu, garderoba
    > - tu akurat mogla byc od tego czesciowo zwolniona, skoro organizator

    Niepotrzebna ta praca i wysiłek był.
    Nikt tej osobistości nie chciał. Może tylko ci co ją wypromowali.

    --
    animka