  • 211. Data: 2005-03-18 20:46:23
    Temat: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka}
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d17rmf$5c6$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale w bzdurnych
    >
    > ostatnio w modzie sa naloty w celu sprawzdania oprogramowania.

    ZTCW nie masz racji.

  • 212. Data: 2005-03-18 20:47:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "PablO" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości

    > Biegły wyda opinię, ze sie odczytać nie da. Wóczas ruch należy do
    > prokuratora. Albo ma inne dowody na Twoja winę, albo zwraca dowód rzeczowy.

    Gdzieś mi chodzi po głowie, ale nie wiem w którym paragrafie, że sąd ma
    prawo zarządać haseł potrzebnych do odczytania informacji.
    Odmowa ich podania też gdzieś tam pod coś dodatkowo podpada.

  • 213. Data: 2005-03-18 20:50:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "diana" <p...@h...com> napisał w wiadomości

    > Chcesz powiedziec ze wartosc telewizora pozwala Ci na naruszenie mojego
    > miru domowego? Telewizora, o ktorego istnieniu faktycznie nie wiesz?

    Wartość telewizora akurat nie ma tu nic do rzeczy, bo mir domowy można
    naruszyć tylko bezprawnym wtargnięciem - przeszukanie nim nigdy nie jest.
    Może co najwyżej stanowić nadużycie uprawnień.

    > Przetlumacz to mojej suczce.

    Kilka sposobów już opisałem w poprzednich wątkach. nie chcę się powielać.
    Suczki bywają bardzo wyrozumiale w takich wypadkach. Te, które nie są
    podlegają naturalnej selekcji.

    > Potrafisz argumentowac to w sadzie wyrokami ze Starsbourga?

    Nie, ale kilkoma set tysiącami zatwierdzonych przez prokuratorów i sądy
    polskie przeszukań w podobnych sprawach. niby nie Stasburg, ale też wiążące
    moim zdaniem.

  • 214. Data: 2005-03-18 20:53:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Alez to ma byc rutynowa odpowiedz. Wyobrazasz sobie kazdego kraweznika
    > wchodzacego do cudzych mieszkan bo sasiad poskarzyls sie wlasnie? Jezeli
    > policjant ma powody, to musi je umiescic na pismie zeby pozniej nie mogl
    > dorabiac historyjek. Po to wlasnie sa nakazy.

    W nakazie policjant nie pisze ani jednego zdania sam od siebie. Za to przy
    przeszukaniu wypełnia protokół.

    > To teraz przetestuj to samo pytanie odwracajac je. Syn sasiadow mowi ze
    > to ja mam jego kradzione radio, choc radia z zasady nie mam. Ja sie
    > wyspac nie moge, bo kraweznik ma za zadanie uszczesliwic mnie szukaniem
    > zlodzieja o 4 nad ranem za 100 zlotych (rzekomo).

    ODwracam. Jak rozumiem Ty radia nie masz, więc wynik przeszukania jest
    negatywny. W tej sytuacji syn sąsiada odpowiada za pomówienie i następuje
    naturalna selekja. ten już nikogo nie pomówi.

  • 215. Data: 2005-03-18 20:54:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Rozumiane jest to jako calosc.

    ZTCW, to nie całkiem.

    > Co jest dopuszczalne? Pogwalcenie miru domowego dla DOMNIEMANEGO radia
    > za 100 zlotych? Nie jest dopuszczalne ani w Polsce ani w USA.

    Zajrzyj już lepiej do tego orzecznictwa.

  • 216. Data: 2005-03-18 21:58:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d17rmf$5c6$1@inews.gazeta.pl...

    > ZTCW nie masz racji.

    nie wiem co znaczy ZTCW ale wiem ze mam racje, co chwile naloty na sieci
    osiedlowe robia,

    P.

  • 217. Data: 2005-03-18 22:30:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > ODwracam. Jak rozumiem Ty radia nie masz, więc wynik przeszukania jest
    > negatywny. W tej sytuacji syn sąsiada odpowiada za pomówienie i następuje
    > naturalna selekja. ten już nikogo nie pomówi.

    Jasne. Wytłumaczy się, że się pomylił - że mu się wydawało, albo ktoś go
    wprowadził w błąd.

    Ustosunkuj się też do tego, co pisałem o 'zabezpieczeniu' komputera
    (przy okazji takiego przeszukania). Przy okazji może także
    'zabezpieczyć' płytki z kopiami zapasowymi pracy. Nawet, jeśli potem i
    tak niczego nie znajdą i wszystko zwrócą nienaruszone, czas minie.

    Teramin zawalony - kasy nie będzie. Zleceniodawca wkurzony - kolejnych
    zleceń też może nie być. Straty idą w dziesiątki tysięcy.

    I kto naprawi szkody? Krasnoludki?

    Ja w sumie już wolałbym, żeby ten złodziej się udławił tym cholernym
    radiem za 100zł, niż żeby przez nadgorliwość, pomówienie czy wręcz
    pomyłkę zostać pozbawionym narzędzi i owoców pracy.

    A skoro nasza dzielna policja jest w stanie omyłkowo zastrzelić
    kompletnie kogoś innego, niż bandytów, których rzekomo pilnowała, albo
    zrobić komuś 'kociołek' tylko dlatego, że ktoś zażartował na liście
    dyskusyjnej, że przepustki drukuje, to równie dobrze może poplątać
    adresy z 'informacji wywiadowczych' i zamiast do meliny pod podobnym
    adresem trafić o 6 rano do mnie, albo uwierzyć w pijacke majaczenia
    jakiegoś 'świadka'.

    I co potem? Nawet, gdybym w cywilnym procesie wygrał naprawienie szkód,
    to ile by to trwało! (w tej chwili czekam już kilkanaście miesięcy, aż
    sprawa zaległych pieniędzy za dzieło trafi łaskawie na wokandę - i są
    szanse, że może w kwietniu trafi).

    Ile się użerają rodziny tych zabitych omyłkowo chłopaków - a mają
    przecież wsparcie mediów.

    Zapis umożliwiający wejście 'na legitymację' powinien dotyczyć WYŁĄCZNIE
    sytuacji, kiedy wyraźnie i bezpośrednio zagrożone jest czyjeś życie lub
    zdrowie (np. pseudo-matka znęca się nad dziećmi), ale nie dlatego, że
    ktoś gdzieś usłyszał, że ktoć coś gdzieś rzekomo ma i chciał się wykazać
    zrobieniem 'akcji'.

  • 218. Data: 2005-03-19 01:08:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d1fkqi$qh5$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > zdrowie (np. pseudo-matka znęca się nad dziećmi), ale nie dlatego, że
    > ktoś gdzieś usłyszał, że ktoć coś gdzieś rzekomo ma i chciał się wykazać

    I tak jest.

  • 219. Data: 2005-03-19 01:14:39
    Od: yeti <m...@f...it>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > zdrowie (np. pseudo-matka znęca się nad dziećmi), ale nie dlatego, że
    > ktoś gdzieś usłyszał, że ktoć coś gdzieś rzekomo ma i chciał się wykazać

    Probuje sobie wyobrazic sytuacje z radiem w USA, gdzie przepisy sa omal
    identyczne. W USA policjant nie pofatygowalby sie na telefon ze sasiad
    ma skardzione radio. Maja wazniejesze sprawy w glowie. Kazalby
    zawiadamiajacemu pofatygowac sie na komende i przedstawic DOWODY
    OSOBISCIE. Sprawa zamknieta.

    Zreszta jak widac po ilosci przeszukan i wykrywalnosci to wszytko i tak
    jest pic na wode.

  • 220. Data: 2005-03-19 01:14:45
    Od: yeti <m...@f...it>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "diana" <p...@h...com> napisał w wiadomości

    > W nakazie policjant nie pisze ani jednego zdania sam od siebie. Za to przy
    > przeszukaniu wypełnia protokół.

    Wniosek o nakaz musi uzasadnic PRZED przeszukaniem.

    > ODwracam. Jak rozumiem Ty radia nie masz, więc wynik przeszukania jest
    > negatywny. W tej sytuacji syn sąsiada odpowiada za pomówienie i następuje
    > naturalna selekja. ten już nikogo nie pomówi.

    O nie. Odpowiadadz TY za poglwlacenie moich FUNDAMENTALNYCH praw
    konstutucyjnych. Jezeli chcesz wchodzic do kazdego mieszkania tylko
    dlatego ze "ktos" Ci COS powiedzial, to nadajesz sie do Nagrody Darwina.