  • 171. Data: 2005-03-15 21:46:47
    Temat: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka}
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.0000195c.423744bd@newsgate.onet.pl...

    > No to przećwiczmy opisane sytuacje teoretycznie. Ty stoisz przed drzwiami
    > chcesz wejść
    > 1 Ja mam kradzione radio. Puk puk kto tam. Policja prosze otworzyć itd.

    I tu już błąd. Odpowiadam "gazownia".

  • 172. Data: 2005-03-15 22:14:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I tu już błąd. Odpowiadam "gazownia".

    liczniki sa w piwnicy, ja mam elektryczny piekarnik, pozdrawiam,
    zycze milego dnia

    P.

  • 173. Data: 2005-03-15 23:02:51
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I tu już błąd. Odpowiadam "gazownia".

    Tylko czyj błąd. Podszywanie się pod kogoś innego pachnie prowokacją. Czy
    równiez zakup kontrolowany można zrobić na legitymację. Zresztą to i tak w tej
    chwili bez znaczenia. Gazownik, kominiarz itp. informuje ze bedzie chodził w
    określonych dniach i godzinach. Opcja nr. 3. Za godzinę będa Ci wyjmowali kule z
    głowy. Popełniłeś błąd. Przestań cwaniakować trzymaj się regulaminów to może w
    następnym podejściu będziesz miał szansę. Tomek

  • 174. Data: 2005-03-15 23:03:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d17mom$ivh$1@inews.gazeta.pl...

    > liczniki sa w piwnicy, ja mam elektryczny piekarnik, pozdrawiam,
    > zycze milego dnia

    Firma kurierska, darmowe lody - cokolwiek. Najlepiej chrząkać, gość nie
    zrozumie i otworzy - :-) Czy Ty nie masz większych problemów?

    Wszystko zależy od tego, po co się idzie. Najlepiej iść do mieszkania od
    razu z kluczami, a więc zatrzymać kogoś poza lokalem. Ale w bzdurnych
    sprawach nikt nie będzie takich ceregieli robił. Zwłaszcza, jak idzie się po
    dokumentację firmy (spali ją?), czy zgoła telewizor (wyrzuci?). Jak ktoś się
    zajmuje paserką, to albo jest ostrożny, albo masę tego w domu. Nie wie, po
    co idą policjanci, więc wyrzucać wszystkiego nie będzie.

    Obstawienie okien bywa stosowane, zwłaszcza jak się idzie w celu zatrzymania
    kogoś.

  • 175. Data: 2005-03-15 23:38:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Firma kurierska, darmowe lody - cokolwiek. Najlepiej chrząkać, gość nie
    > zrozumie i otworzy - :-) Czy Ty nie masz większych problemów?

    ja nie mam, otieram tylko jednmeu czlowiekowi, listoszowowi ktorego znam ,
    ktorego
    zawsze przez judasza zobacze :) ale sa tacy co otworza

    u mnie prawdopodobnie by to tak wygladalo:

    dryn dryn
    -"tak?"
    -"policja, prosze otworzyc"
    -"pizza? jaka pizza, ja nie zamawialam pizzy ......"

    i za nim by weszli , przeszli prze antywlamaniowe drzwi, jezseli cos bym
    mial co by sie nie nadawalo kontroli
    zniszczylbym w kilka sekund.

    (zakladam ze byla by 6 rano bo to w modzie)

    > Wszystko zależy od tego, po co się idzie. Najlepiej iść do mieszkania od
    > razu z kluczami, a więc zatrzymać kogoś poza lokalem.

    ja jaestem za tym aby zatrzymac po za mieszkaniem, przed wejsciem, , jezeli
    sa dowody, zatrzymac na max 48 a w tym czasei nakaz zdobyc.
    I wszystko bylo by po ludzku. Nie zarzucam nikomu nic zego, daze tylko do
    tego aby nie bylo mozliwosci
    naduzywania uprawnien / nadinterpretacji ustaw.

    Ale w bzdurnych
    > sprawach nikt nie będzie takich ceregieli robił.

    ostatnio w modzie sa naloty w celu sprawzdania oprogramowania.

> [...]
    > po
    > co idą policjanci, więc wyrzucać wszystkiego nie będzie.

    widocznei na neizbyt bystrych trafiasz:)

    P.

  • 176. Data: 2005-03-15 23:51:10
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Ja pamiętam;))
    Cieszę się, że się cieszysz... ;)
    A ucieszyłbyś się pewnie bardziej /?/ jakbyś się dowiedział dlaczego
    odpowiadam z pewnym opóźnieniem - inny newsreader, inny KF ... ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 177. Data: 2005-03-16 00:49:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > I tu już błąd. Odpowiadam "gazownia".

    "Puk-puk"
    "Kto tam?"
    "Harcerze!"
    "Nie wierzę..."
    "Otwieraj, chamie! ZOMO nigdy nie kłamie!"

    Tak mi się skojarzyło ;->

  • 178. Data: 2005-03-16 02:19:19
    Od: diana <p...@h...com>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > sprawach nikt nie będzie takich ceregieli robił. Zwłaszcza, jak idzie się po
    > dokumentację firmy (spali ją?), czy zgoła telewizor (wyrzuci?).

    Chcesz powiedziec ze wartosc telewizora pozwala Ci na naruszenie mojego
    miru domowego? Telewizora, o ktorego istnieniu faktycznie nie wiesz?
    Przetlumacz to mojej suczce.

    Potrafisz argumentowac to w sadzie wyrokami ze Starsbourga?

  • 179. Data: 2005-03-16 02:35:50
    Od: diana <p...@h...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Dobra. Ciekawe co powiesz, jak ukradną ci samochód, a policja powie, że
    > nie może przeszukać garażu sąsiada, bo twoje słowa, że samochód tam może
    > być nie uzasadniają przeszukania.

    Alez to ma byc rutynowa odpowiedz. Wyobrazasz sobie kazdego kraweznika
    wchodzacego do cudzych mieszkan bo sasiad poskarzyls sie wlasnie? Jezeli
    policjant ma powody, to musi je umiescic na pismie zeby pozniej nie mogl
    dorabiac historyjek. Po to wlasnie sa nakazy.

    > A teraz załózmy że to tobie ukradli radio. Ty wiesz, że radio ukradł syn
    > sąsiadów.
    > Mówisz o tym Policji, a policja mówi, że to za mało żeby wejść na
    > legitymację, i że trzeba czekać na nakaz prokuratorski. I przyjdą jutro
    > rano jak syn sasiadki się wyśpi. A w międzyczasie syn sąsiadki radio
    > wyniesie, sprzeda, zamieni na dragi alboco. Ciekawe czy wtedy też
    > będziesz tak gorliwie bronić 'praw obywatelskich" Tylko szczerze.

    To teraz przetestuj to samo pytanie odwracajac je. Syn sasiadow mowi ze
    to ja mam jego kradzione radio, choc radia z zasady nie mam. Ja sie
    wyspac nie moge, bo kraweznik ma za zadanie uszczesliwic mnie szukaniem
    zlodzieja o 4 nad ranem za 100 zlotych (rzekomo).

    > A na koniec?
    > I moge coś więcej? Mam zbiór orzeczeń strasburskich, ale jakoś
    > pasującego do tej tezy nie znalazłem. Mozesz rzucić sygnaturą?

    Chetnie. Przepraszam, ale nie teraz, czyli przy okazji.

  • 180. Data: 2005-03-16 02:38:23
    Od: diana <p...@h...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Na co czekać?
    > Przecież jak zechce wyjść i wynieść to radio to bez nakazu nie będą
    > mogli go przeszukać. Widzę tu lukę w twojej koncepcji, dzieciaku.

    Chcesz za 100 zlotych wlazic w kaloszach do mojego mieszkania o 4 rano,
    nawet nie wiedzac czy informacja jest w ogole prawdziwa? Przedyskutujesz
    to z moim owczarkiem, bo ja nie bede interweniowala.