  • 11. Data: 2004-11-02 19:42:39
    Temat: Re: Kruk i NOM
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    yanki wrote:
    > Kolega dokladnie to opisal i co z tym fantem robic teraz czy maj apodstawe
    > do egzekucji skoro nie m apodpisanej umowy?

    a wymóg pisemnej umowy wynika z...?

    KG

  • 12. Data: 2004-11-02 19:42:40
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a) w wiadomości news:cm8h0f$1g$1@news.onet.pl:

    > bo?

    Bo dzwonił i nie zawierał umowy ;) Dzwonił bo myślał że to za darmo.

    --
    JOHNSON :)

  • 13. Data: 2004-11-02 20:27:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Nov 2004, Johnson wrote:

> [...]
    >+ > bo?
    >+
    >+ Bo dzwonił i nie zawierał umowy ;) Dzwonił bo myślał że to za darmo.

    Ależ to TEŻ byłaby umowa ! (jakby było tak jak myślał).
    Trzeba ewentualnie rozpatrzeć czy "nieodpłatne zlecenie" czy darowizna :)
    I może spowodować obowiązki u "biorącego"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2004-11-02 20:31:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Nov 2004, yanki wrote:

    >+ Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał
    [...]
    >+ Kolega dokladnie to opisal i co z tym fantem robic teraz czy maj apodstawe
    >+ do egzekucji skoro nie m apodpisanej umowy?

    No to spuściłeś z "nie było umowy" na "nie było pisemnej umowy".
    To już różnica :)
    Musisz ustalić czy masz zamiar:
    - zapłacić "bo się należy"
    - nie zapłacić "bo była okazja okantować"
    - uznać że twoje słowo przeważy zgodne informacje z bilingu NOM i TPSA

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2004-11-02 20:38:48
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

    > a wymóg pisemnej umowy wynika z...?

    Niebardzo rozumiem oco ci chodzi teraz

  • 16. Data: 2004-11-02 20:49:45
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    yanki wrote:
    > Niebardzo rozumiem oco ci chodzi teraz

    Dlaczego twierdzisz że do zawarcia umowy potrzebna jest forma pisemna?
    Operator złożył ofertę, Ty ją przyjąłeś wybierając jego prefiks -
    została zawarta umowa. Teraz czas zapłacić.

    KG

  • 17. Data: 2004-11-02 21:20:56
    Od: "driver" <devil[nospam]driver@gazeta.pl>

    > Dlaczego twierdzisz że do zawarcia umowy potrzebna jest forma pisemna?
    > Operator złożył ofertę, Ty ją przyjąłeś wybierając jego prefiks -
    > została zawarta umowa. Teraz czas zapłacić.

    Dlaczego twierdzisz, że wybór prefiksu to zawarcie umowy ?

    ------
    driver

  • 18. Data: 2004-11-02 21:34:38
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    driver wrote:
    > Dlaczego twierdzisz, że wybór prefiksu to zawarcie umowy ?

    Umowa to zgodne oświadczenia woli jej stron. O ile przepis szczególny
    nie nakazuje aby nastąpiło to, pod rygorem nieważności, w szczególnej
    formie, oświadczenie woli może być złożone w dowolny sposób. W tym
    wypadku wystarczająco jasnym przejawem woli jest wybranie prefiksu.
    Operator swoje oświadczenie złożył przez publiczną ofertę.

    KG

  • 19. Data: 2004-11-02 21:40:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > - uznać że twoje słowo przeważy zgodne informacje z bilingu NOM i TPSA

    jakiego bilingu? :)

    KG

  • 20. Data: 2004-11-02 22:25:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 16:38:04 +0100, yanki naskrobał(a):

    > Oto mi wlasnie chodzi kiedy weszly prefiksy zadna firma nie podpisywala umow
    > a nie bylo to dokladnie wyjasnione kto popiera kase za usluge wiec na jakiej
    > podstawie maja oni teraz prawo domagac sie czego kolwiek

    Oni uważają, że jest umowa zawarta pomiędzy wami a ty o niej nic nie wiesz
    o cenniku nawet nie wspominając. Zgodnego oświadczenia stron nie ma
    pozostaje rozprawa w sądzie na którą NOM nie ma ochoty.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org