  • 1. Data: 2004-11-02 13:44:04
    Temat: Spadek - jak wygląda procedura zaskarżania - bardzo ważne
    Od: "M. Michalewski" <emem@_costam_op.pl>

    Witam

    Zostałem wydziedziczony ze spadku. Ponieważ domniemywam że moja Babcia
    została zmanipulowana przez swojego syna podjąłem decyzje zaskarżenia
    spadku.

    Syn Babci prosi mnie o akt urodzenia - po co mu jest potrzebny.

    Jak wygląda procedura sądowa, czy muszę wyrazić zgodę na spadek, czy musze
    złożyć
    jakieś dokumenty do sądu?

    Bardzo dziękuję za wszelkie informacje - jest to bardzo ważna sprawa dla
    mnie

    Maciej M.