  • 1. Data: 2003-04-24 17:06:14
    Temat: Kradzież opublikowanego na stronie www artykułu
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>

    Witam,
    Jeden z moich pracownikow napisal artykul, ktory zostal opublikowany na
    firmowej stronie www. Pracowal nad nim okolo jednego miesiaca. Najwiecej
    czasu zabraly mu testy, ktorych wynikiem wlasnie jest ten dokument.
    Przegladajac strone www jednego z konkurentow natknalem sie na TEN SAM
    artykul. Wedlug mnie jest to kradziez. Co powinienem zrobić ? W jaki sposob
    mam wyciagnac konsekwencje wzgledem zlodzieja ?

    JAcek CH

  • 2. Data: 2003-04-25 04:25:12
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Thu, 24 Apr 2003 19:06:14 +0200, cc.jj wrote:

> [...]
    > artykul. Wedlug mnie jest to kradziez. Co powinienem zrobić ? W jaki sposob
    > mam wyciagnac konsekwencje wzgledem zlodzieja ?
    Witaj!

    Aby publikowac na swoim www czyjes teksty nalezy uzyskac na to pozwolenie.
    Proponuje po upewnieniu sie, ze nie miala miejsce odwrotna sytuacja
    zwrocic sie do konkurenta z rzadaniem natychmiastowego usuniecia tekstu
    pod grozba zgloszenia sprawy do Prokuratury i wystapienia o odszkodowanie.
    Powinno poskutkowac.

    Pozdrawiam

    Dariusz
    http://www.kaizen.cracow.pl