  • 1. Data: 2003-04-24 14:50:40
    Temat: ochrona danych osobowych - chcę pozwać providera
    Od: Roodi <r...@b...pl.bij.spamera.com>

    Witam,
    Chciałbym się zorientować jakiego odszkodowania mogę sobie zażyczyć za
    udostępnienie moich danych osobowych przez providera (imię, nazwisko,
    adres zamieszkania, numer telefonu) w bazie RIPE. Dla niewtajemniczonych
    pozwala to na podstawie numeru IP uzyskac w/w dane. Wiem, że w
    internecie anonimowość jest fikcją, ale po IP powinno sie moim zdaniem
    dotrzeć do danych providera, który w razie nadużyć podaje dane abonenta
    odpowiednim służbom. Tak jest to rozwiązane chociażby przez TPSA (po
    numerze IP abonenta SDI czy dialupu nie można poznać jego nazwiska!)
    Moje można !, a dodatkowo adres i numer telefonu :(
    W związku z powyższym szukam prawnika na terenie Śląska.
    P.S. Nie sprawdzajcie po IP moich danych osobowych, bo specjalnie piszę
    z pracy :-).

    Roodi

  • 2. Data: 2003-04-24 16:29:19
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Roodi" <r...@b...pl.bij.spamera.com> wrote in message
> [...]
    > W związku z powyższym szukam prawnika na terenie Śląska.
    > P.S. Nie sprawdzajcie po IP moich danych osobowych, bo specjalnie piszę

    Wyślij do tpsa pismo z żadaniem usunięcia twoich danych z ripe. Podaj
    termin.
    Po tym terminie napisz do giodo i dołącz kopię pisma do tpsa i ich odpowiedź
    jeśli dostaniesz.

  • 3. Data: 2003-04-24 18:04:36
    Od: Roodi <r...@b...pl.bij.spamera.com>

    <ciach>

    Chodzi oczywiście o zadośćuczynienie finansowe :P

> [...]
    > termin.
    > Po tym terminie napisz do giodo i dołącz kopię pisma do tpsa i ich odpowiedź

    Nie chodzi o tpsa, bo oni świecą przykładem pod tym względem (aż się
    dziwię że to napisałem) :-)

    Cały czas czekam na odpowiedź

  • 4. Data: 2003-04-24 18:39:33
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > <ciach>
    >
    > Chodzi oczywiście o zadośćuczynienie finansowe :P

    Ty chcesz usunąć dane, czy zarobić?

    > Nie chodzi o tpsa, bo oni świecą przykładem pod tym względem (aż się
    > dziwię że to napisałem) :-)

    A to przepraszam tpsa. W miejsce tpsa wstaw odpowiednie słowo. Reszta bez
    zmian.

  • 5. Data: 2003-04-24 18:43:08
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Roodi <r...@b...pl.bij.spamera.com> naskrobal(a) w

    > Nie chodzi o tpsa, bo oni świecą przykladem pod tym wzgledem (az
    > sie dziwie ze to napisalem) :-)

    Netia ;)

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 6. Data: 2003-04-24 19:12:24
    Od: Roodi <r...@b...pl.bij.spamera.com>

    KK wrote:

    > "Roodi" <r...@b...pl.bij.spamera.com> wrote in message

    > Ty chcesz usunąć dane, czy zarobić?

    Jedno i drugie, co sądzicie? Da się?? :-)

  • 7. Data: 2003-04-24 19:34:45
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Jedno i drugie, co sądzicie? Da się?? :-)

    Pierwsze da się. W przypadku dotarcia do giodo firma popłynie trochę
    finansowo, niestety z pożytkiem dla ciebie zerowym.
    Na drugi przypadek polecam truskawki w Anglii, tudzież winogron w Niemczech.