    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontroler
    Date: 17 Feb 2003 22:27:48 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "Margo_la" <a...@p...net> pisze w
    news:b2rlkp$neo$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Mam patenie,czy mozna w jakis sposób odwołać sie od kary za przejazd
    > bez ważnego biletu autobusowego np z powodu złej sytuacji
    > materialnej??czy jezeli juz bym to uczyniła czy prawdopodobieństwo
    > zmniejszenia lub anulowania kary jest bardzo małe??
    > I czy pan kontroler ma prawo sparawdzać bilet zaraz po wejsciu
    > pasazera do autobusu ,gdy pasażer nie miał nawet najmniejszej
    > mozliwosci dojscia do kierowcy i zakupu biletu?? z góry dziekuje za
    > odpowiedzi.

    Powiem Ci, ze kiedys moj kuzyn zaraz po wejsciu do tramwaju chcial skasowac
    bilet, bilet mial zagiete rogi i nie mogl "wejsc" do kasownika. Podczas
    tego jak kuzyn probowal wcisnac bilet do kasownika, kasowniki zostaly
    zablokowane i de facto "kanar" zastal mojego kuzyna bez skasowanego biletu.
    tak na marginesie to podobno ten facet co sprawdzal bilety siedzial zaraz
    obok i widzial jak kuzyn walczy z biletem, w tramwaju zreszta wybuchlo male
    zamieszanie, ze fecet czepia sie dzieciaka. W kazdym razie kuzyn dostal
    kare, lecz na nastepny dzien jego ojciec udal sie do biura zkm i wyjasnil
    sprawe. Karaz zostala anulowana a wujo przeproszony.

    --
    huski
    h...@i...pl