    From: "Idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrole softu - pytanie
    Date: Sat, 20 Jan 2007 11:35:47 +0100

    wiadomości news:45af3902@news.home.net.pl...
    > No niestety - idiotów wierzących w reklamy jest większość...

    Niestety, ludzi wierzących, że on i jego kumpel tworzą większość, jest nadal
    wielu....

    Mam dostęp do jednej ze statystyk stron w necie - średnia oglądalność - 150
    wejść dziennie. Linux pojawia się tam tylko wtedy, jeśli ja z niego
    korzystam.

    Ale zapewne to tylko reklama.... Tak naprawdę to 50% wejść jest z Linuxa,
    tylko stat4u jest w układzie z MS i fałszuje wyniki :D

    Znam w realu kilkaset ludzi mających kompy, ale zaledwie ze 4-5 przyznaje
    się do tego, że kiedykolwiek mieli Linuxa.... 80% z tych ludzi (przeciętnych
    użytkowników komputerów) nie wie nawet co to jest.

    > A jaka jest wielka filozofia w skonfigurowaniu np. Mozilli?

    Łapiesz różnicę między "nie chce mi się" a "nie wiem na czym to polega"?

    Chciałabym to zobaczyć :)

    pozdr

    Monika