  • 11. Data: 2007-01-16 15:02:39
    Temat: Re: Kontrole softu - pytanie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lukasz napisał(a):

    > Widocznie przekręcili licznik do przodu korygując to, co kiedyś cofnął...
    > Człowieku! Co to za bajka? Ty wiesz co to znaczy przejechać 40 tys. w pół
    > roku?
    > Nawet taksówki tyle nie robią.

    Oj, mialo byc 4 tys. Z rozpedu zero dopisalem ;) Nie domyslny jestes.
    Przy czym nie chodzi tu o liczbe kilometrow.

    j.

  • 12. Data: 2007-01-16 15:51:15
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    > Cześć - tak sie składa, że wierzysz w głupie plotki.

    Masz na myśli to, że nie zabierają (ten kawałek akurat wyciąłeś) czy to, że
    nie sprawdzają oprogramowania ?

    pozdr

    Monika

  • 13. Data: 2007-01-16 16:46:21
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 16-01-2007 o 15:37:28 Lukasz <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał(a):

    > Ty wiesz co to znaczy przejechaae 40 tys. w pó? roku?
    > Nawet taksówki tyle nie robi?.

    Przy pieciodniowym tygodniu i osmiogodzinnym dniu pracy daje jakies 40km/h
    sredniej predkosci. Chyba, ze jako radiowoz jezdzil na trzy zmiany, 7 dni
    w tygodniu ... to wtedy jakies 10km/h srednio.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 14. Data: 2007-01-16 17:01:32
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote in message

    > w tygodniu ... to wtedy jakies 10km/h srednio.

    No to pasuje chyba do prędkości patrolowej.
    --
    Maluch

  • 15. Data: 2007-01-16 21:39:23
    Od: "Charlie" <charlie@@@@@go2.pl>

> [...]
    > Człowieku! Co to za bajka? Ty wiesz co to znaczy przejechać 40 tys. w pół

    no coz... Ja jestem handlowcem. W dwa lata ponad 210 tys... Wiec nie mow, ze
    niemozliwe. Zalezy czy w trasie, czy po miescie.
    Pzdr. Charlie

  • 16. Data: 2007-01-17 08:50:07
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Przy pieciodniowym tygodniu i osmiogodzinnym dniu pracy daje jakies 40km/h
    > sredniej predkosci.

    No to musieliby nieźle zap... Moja średnia po mieście, to 30-33 km. Jak
    zasuwam na załamanie karku, to może 35... Ale sprawa się wyjaśniła: chodzi o
    4 tys. km. Nic tylko dorwać gości w ciemnej dziurze i sprać tyłek!

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 17. Data: 2007-01-17 08:51:30
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > no coz... Ja jestem handlowcem. W dwa lata ponad 210 tys... Wiec nie mow,
    > ze niemozliwe. Zalezy czy w trasie, czy po miescie.
    > Pzdr. Charlie

    Racja. Myślałem tylko o mieście, jak to pisałem.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 18. Data: 2007-01-17 10:49:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Idiom napisał(a):
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Masz na myśli to, że nie zabierają (ten kawałek akurat wyciąłeś) czy to, że
    > nie sprawdzają oprogramowania ?

    mysle ze to iz odbywaja sie kontrole :)

  • 19. Data: 2007-01-17 11:05:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 13:18:28 +0100, Catalyst napisał(a):

    > Dzięki za zrozumienie - ćwoki które odpisuja byle odpisać i nie zawierać
    > kompletnie zadnej merytoryki powinny być izolowane :)

    Sam jesteś ćwok. A izolować to należy takich idiotów którzy wierzą w każdą
    bajeczke jaką im sie podsunie. Nie ma czegoś takiego jak "kontrole
    oprogramowania" czy "policyjne trójki, policjant, prokurator, BSA" czy
    "policjant z nakazem wypełnianym na miejscu" itp itd. Aż żal dupe ściska
    jak sie widzi że całe rzesze idiotów w to wierzą i trzęsą tyłkiem. I
    jeszcze wyzywają od ćwoków jak im sie zwróci uwagę.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2007-01-17 11:06:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 11:49:21 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > mysle ze to iz odbywaja sie kontrole :)

    Właśnie to. Lobby softwarowe podchwyciło temat dawno temu przy okazji
    likwidacji sporej grupy "piratów" i teraz co jakiś czas gazetki raczą nas
    artykułami o tym, że źli policjanci chodzą po domach uczciwych ludzi i
    sprawdzają legalność Windowsów. Śmiechu warte.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl