    From: "Catalyst" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kontrole softu - pytanie
    Date: Tue, 16 Jan 2007 09:39:08 +0100

    Cześć - tak się składa że w moim miescie prowadzone są kontrole oporgramowania.
    Nie martwi mnie to bo używam oryginalnego softu ale pojawiają się różne
    "legendy" o kontrolach. Czy policja z nakazem może wejść do mnie do domu i
    skntrolować oprogramowanie na komputerze? Myślę że tak. Ale czy policja może
    przyjść do mnie do domu i ZABRAĆ komputer na 3 tygodnie "do kontroli"? Ja tego
    używam do pracy!! Dadzą mi zastępczy komp czy jak?

    Pozdr
    CAT

    --
    I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the
    shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark