  • 31. Data: 2005-03-23 01:02:54
    Temat: Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
    Od: siela <j...@m...net>

    Pawcio wrote:

    > Ma taką możliwość (art 212 KK->Zniesławienie)

    ROTFL

  • 32. Data: 2005-03-23 12:30:17
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: siela [Wed, 23 Mar 2005 01:01:09 GMT]:

    > Nie. Zdobyl w trakcie normalnych obowiazkow, a nie w celu
    > zaszkodzenia. Czytaj uwaznie.

    To Ty sie naucz czytac, bo tam jak byk stoi ze wykorzystal
    w celu zaszkodzenia a nie zdobyl w celu zaszkodzenia.

    > Jak realne?

    Calkiem realne -- jesli klient jest o krok od podpisania
    umowy, a takie cos wlasnie Raku twierdzil, i nagle z powodu
    tego maila sie wycofuje, to jest to realna srata konktraktu.

    > To udowodnij ze czlowiek jest odpowiedzialny za cudze
    > wybryki bizensowe i utrate POTENCJALNYCH klientow.

    No przeciez sam sie przyznal ze jest, to co tu udowadniac?

    > A nie myslisz ze zamiast "pracowac" u takich oszustow
    > lepiej jest robic cos samemu?

    Pewnie ze tak, i dlatego tak wlasnie robie. Nie zmienia to
    jednak tego, ze Raku wywinal kiepski numer.

    > Co ma kradziez do wyrazania opinii o nierzetelnym bylym
    > pracodawcy?

    Etyke. Znasz to slowo? Na prawde uwazasz, ze nagle po tym
    jakimstam czasie wciskania kitu klientom, ruszylo go sumienie
    i chcial sie zrehabilitowac? To byla po prostu glupa proba
    zemsty i tyle.

    > A byly szef nie mogl dotac wzwodu w nocy. To tez wina
    > bylego pracownika. :-P

    Nie wnikam w Twoje uklady z bylymi pracodawcami...

    Kira

  • 33. Data: 2005-03-23 12:32:53
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Raku [Tue, 22 Mar 2005 22:51:23 +0100]:

    [...]
    > W tym momencie wykiwany byłby pracownik, ktoremu pracodawca
    > ukradł prowizje.
    >
    > A co o tym sądzisz ???

    Ze to owszem, swinstwo, ale nalezy to zalatwiac z bylym
    pracodawca, a nie odstawiac szopke przed klientami. Gdybys
    zamiast smarowac te maile, pozwal gnojka a potem dopiero
    poinformowal ze przeciw firmie toczy sie sprawa -- ludzi,
    z ktorymi w koncu juz sie troche znales -- nie sadze zeby
    dalo sie Ciebie jakos o to pozwac.

    Spaprales i tyle.

    Kira

  • 34. Data: 2005-03-24 12:25:59
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    Użytkownik "siela" <j...@m...net> napisał w wiadomości

    > ROTFL

    Mogę wiedzieć co powoduję Twą radość?

  • 35. Data: 2005-03-27 01:08:38
    Od: solaris <s...@u...net>

    Pawcio wrote:
    > Użytkownik "siela" <j...@m...net> napisał w wiadomości

    > Mogę wiedzieć co powoduję Twą radość?

    Osoba publiczna (czyli dzialajaca publicznie) nie jest chroniona tak jak
    osoba prywatna.

    Test: produkuje narkotyki, rejestruje DG i sprzedaje dzieciakom w
    szkolach. Kazdy o tym wie, ale nie wolno im nic powiedziec o mojej
    dzialalnosci publicznej, bo ... mnie "znieslawia".

  • 36. Data: 2005-03-27 07:54:10
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

> [...]
    > szkolach. Kazdy o tym wie, ale nie wolno im nic powiedziec o mojej
    > dzialalnosci publicznej, bo ... mnie "znieslawia".

    Moze jednak przeczytaj sobie 212 KK.A co do
    Twojego "kazusa", to az mi płetwy opadły.Chciałes zarejestrowac
    DG-produkcja narkotyków?hehe.A jezeli bys juz nawet
    je sprzedawalje w szkola to przestepstwem bedzie nie powiedziec o tym
    odpowiednim organom.