  • 1. Data: 2005-03-22 09:58:51
    Temat: Dz.U. 1991 nr 112 poz. 485
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

    Witam
    Poszukuję pilnie treści nw pozycji z tego dziennika ustaw. Prosiłbym także o
    podanie mi strony gdzie mogę znaleźć w przyszłości teksty dzienników ustaw
    (najlepiej darmowe - bo przecież taka informacja powinna być upubliczniana
    dla obywateli za darmo), bo na stronach rządowych się nie doszukałem
    Dz.U. 1991 nr 112 poz. 485

    Z pozdrowieniami
    Marcin

  • 2. Data: 2005-03-22 10:06:27
    Temat: Re: Dz.U. 1991 nr 112 poz. 485
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 10:58:51 +0100, Marcin napisał(a):

> [...]
    > (najlepiej darmowe - bo przecież taka informacja powinna być upubliczniana
    > dla obywateli za darmo), bo na stronach rządowych się nie doszukałem

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 listopada 1991 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie zasad gospodarki finansowej uczelni.

    Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 12 września 1990 r. o szkolnictwie
    wyższym (Dz. U. Nr 65, poz. 385) zarządza się, co następuje:
    § 1. W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 27 sierpnia 1991 r. w sprawie
    zasad gospodarki finansowej uczelni (Dz. U. Nr 84, poz. 380) wprowadza się
    następujące zmiany:
    1) w § 16 w ust. 6 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje wyrazy "a w
    zakresie, o którym mowa w ust. 5, rektor w porozumieniu z uczelnianym
    organem samorządu studenckiego.",
    2) w § 26 wyraz "do" zastępuje się wyrazem "od".
    § 2. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 3. Data: 2005-03-22 10:11:07
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

    Dzieki wielkie a czy jest gdzies dostep do takich tresci w necie ??

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2005-03-22 10:17:48
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html i parę innych, ale komplety zdaje
    > się od 1995 r.

    No wlasnie tu tez bylem ale nie ma tresci :( A za tresci na innych portalach
    wolaja sobie pieniadze... co dla mnie jest niedorzecznoscia... jeszcze raz
    dzieki za pomoc

    Lacze pozdrowienia
    Marcin

  • 5. Data: 2005-03-22 10:18:02
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 11:11:07 +0100, Marcin napisał(a):

    > Dzieki wielkie a czy jest gdzies dostep do takich tresci w necie ??

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html i parę innych, ale komplety zdaje
    się od 1995 r.
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 6. Data: 2005-03-22 11:02:56
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > A za tresci na innych portalach wolaja sobie pieniadze... co dla mnie jest
    > niedorzecznoscia...

    Dlaczego?

  • 7. Data: 2005-03-22 11:03:15
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego?

    Bo to jest zdaje mi sie informacja publiczna prawda ?? No chyba ze firmy
    biorace kase za udostepnianie tresci ustawy musza placic ustawodawcom za
    prawa autorskie

  • 8. Data: 2005-03-22 11:11:31
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Bo to jest zdaje mi sie informacja publiczna prawda ?? No chyba ze firmy
    > biorace kase za udostepnianie tresci ustawy musza placic ustawodawcom za
    > prawa autorskie

    Ale ktoś to musiał spisać z papierowych dzienników z całych dziesięcioleci,
    przygotować teksty ujednolicone itp.

  • 9. Data: 2005-03-22 14:04:39
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 12:03:15 +0100, Marcin napisał(a):

    > Bo to jest zdaje mi sie informacja publiczna prawda ?? No chyba ze firmy
    > biorace kase za udostepnianie tresci ustawy musza placic ustawodawcom za
    > prawa autorskie

    I jako taka jest udostępniana w Dziennikach Ustaw, które znajdziesz w
    bibliotekach publicznych, za które poniekąd (no, podatki, ale bez podatków
    to i Dzienników Ustaw by nie było) nie płacisz :)
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/