    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Date: Wed, 10 Nov 2004 22:24:44 +0100

    Oglądałem dzisiaj konferencję prasową pana mecenasa Romana Giertycha na TVN.
    24. Miałem okazję słuchać go i oglądać pierwszy raz w życiu. Mówił bardzo
    rozsądnie i rzeczowo. Szkoda, że w Polsce nie wszyscy prawnicy są równie
    obiektywni jak on. Szkoda, że większości jest obojętny los naszego kraju,
    ludności i nasza przyszłość. Szkoda, że tylko nielicznych prawników obchodzi
    sprawiedliwość. Gdyby w Polsce było więcej takich ludzi jak Roman Giertych z
    Ligi Polskich Rodzin, zapewne byłoby nam wszystkim lepiej.

    Przeglądając posty, wyczytałem, że prawnicy specjalizują się teraz w pisaniu
    donosów, z czego od lat słyną niektórzy Polacy poczynając od Obywatela
    Piszczyka. Nie wstyd wam? Ktoś tam stwarza zagrożenie dla sieci, ponieważ
    napisał coś co myśli o obywatelach Izraela? Przypomina to czasy epoki
    stalinowskich donosów. Wstyd panowie.

    Spędziłem poza granicami Polski kilka lat w poszukiwaniu środków na
    utrzymanie rodziny. Skończyłem w Irlandii studia. Mieszkałem kilka lat w
    Japonii. Wróciłem do kraju, który reklamowany był w roku 2000 jako kraj
    wolny, kraj w którym zaszły "głęboko idące przemiany". To co faktycznie
    zastałem widzimy sami na takich konferencjach prasowych z udziałem Romana
    Giertycha i tutaj w tej grupie. To co faktycznie zastałem przeraża mnie.

    Wyrazy szacunku dla pana Giertycha.
    Pozdrawiam,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.