  • 311. Data: 2015-03-15 22:17:10
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu niedziela, 15 marca 2015 21:55:32 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Sprzedano 51% udziału za 9.200 zł. Wartość pozostałych 49% jest po
    > prostu nieznana. Ale pakiet większościowy, na zdrowy rozsądek, jest
    > znacznie więcej wart, niż jakiś tam ułamkowy.

    Jaki pakiet większościowy? ;) To nie spółka by to miało znaczenie!

  • 312. Data: 2015-03-15 22:20:03
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu niedziela, 15 marca 2015 21:58:08 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > No właśnie nie. Samochód ma dowód rejestracyjny określający
    > jednoznacznie właściciela.

    Nie określa jednoznacznie właściciela. Miałem samochód (żeby to raz) w którego
    dowodzie wpisany był dłużnik a samochód nie był we władaniu dłużnika i skutecznie
    zaprzeczono że jest własnością dłużnika.

  • 313. Data: 2015-03-15 23:31:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-15 13:18, Robert Tomasik pisze:

    > Nie, no tego się domyśliłem. Ale chodzi mi o to pookradanie przez
    > EUROBANK klientów.

    Jak znajdę treść, to podrzucę linka. Przecież nie wymyśliłam sobie tego.
    Napisałam co prawda własnymi słowami, ale sedno to samo. Moim zdaniem
    ktoś musial wiedzieć ile kto ma na koncie i polowano na tych, którzy
    mieli sporo.

    --
    animka

  • 314. Data: 2015-03-15 23:45:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-15 21:53, Tomasz Myrdin pisze:
    > Wiesz, uważam że z propozycjami powinni występować ci którzy mają w
    > tym interes. Nikt bowiem lepiej niż oni sami nie będzie wiedział co
    > im jest potrzebne. Komornikom ta sprawa jest obojętna, gdyby samorząd
    > się tym zajął to jeszcze by tylko przedstawiono że coś chce na tym
    > ugrać dla siebie (a w szczerość intencji nikt by nie uwierzył - co by
    > przekreśliło jakiekolwiek szanse na zmianę przepisów). Nie uważasz że
    > byłoby lepiej gdyby ludzie przestali zajmować się pierdołami tylko
    > głosowali na tych którzy bronią ich interesów?

    To Ty nie wiesz, że na kogo by ludzie nie głosowali to i tak wyjdzie na
    to co ma wyjść? Po trupach, po trupach....

    --
    animka

  • 315. Data: 2015-03-15 23:52:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-15 22:13, Tomasz Myrdin pisze:

> [...]
    > słuszne).
    >
    > Co do działania na rzecz zmiany - a myślisz że po co piszę to co
    > piszę? By otworzyć oczy tym którzy mogą być zainteresowani zmianą
    > prawa by się o to upomnieli. Ja tego za nich nie zrobię.
    >
    > Wskazuje również jaką obłudą jest ściganie komorników przez posła na
    > sejm (z partii rządzącej) za to że wykonują dokładnie to co nakazuje
    > im prawo (bo tak ma być, jako funkcjonariusz publiczny masz się
    > kierować prawem a nie własnym poczuciem sprawiedliwości), prawo za
    > które między innymi ten poseł odpowiada.

    Poczytaj blog europosła Wojciechowskiego, szczególnie o sądach to
    otworzą Ci się trochę szerzej oczy.
    W sądach jest państwo w państwie.

    --
    animka

  • 316. Data: 2015-03-16 00:01:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-03-15 o 22:13, Tomasz Myrdin pisze:

> [...]
    doktrynę i orzecznictwo (akceptowane jest twierdzenie że to tam jest, nie to że jest

    W mojej ocenie, to nie ustawa jest bzdurna, tylko ich interpretacja.
    Interpretacja dążyła do ułatwienia egzekucji poprzez przyjecie wstępnie
    domniemania, że to, co we władaniu dłużnika, może być przedmiotem
    egzekucji. No bo inaczej pomijając samotnie mieszkających nie dałoby się
    w praktyce przeprowadzić egzekucji. Ale jeśli ta interpretacja poszła w
    takim, jak Ty proponujesz kierunku, to po prostu sfalandyzowano prawo.
    Cwany dłużnik wskaże komornikowi byle mienie, a ten je zajmie nie
    zastanawiając się nawet, czyje to.

> [...]
    funkcjonariusz publiczny masz się kierować prawem a nie własnym poczuciem
    sprawiedliwości), prawo za które między innymi ten poseł odpowiada.

    Nie. Nie prawo. Jeśli już, jakaś wypatrzona wykładnia.

  • 317. Data: 2015-03-16 07:43:31
    Od: m <m...@g...com>

    > Ja obecnie używam Tunerbird i jakoś mu to nie wychodzi.

    Najedź na niepołamany cytat i wciśnij Ctrl-R - wtedy *powinno* połamać
    prawidłowo, wtedy odpowiadaj.

    Tomaszu - łam linie.

    p. m.

  • 318. Data: 2015-03-16 07:46:15
    Od: m <m...@g...com>

    > No właśnie nie. Samochód ma dowód rejestracyjny określający
    > jednoznacznie właściciela.

    Gwoli ścisłości - wcale nie określa jednoznacznie właściciela.

    Sam kupiłem samochód który w DR miał przedprzedpoprzedniego właściciela
    + łańcuszek 2 umów sprzedaży.

    p. m.

  • 319. Data: 2015-03-16 16:47:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-12 08:05, Tomasz Myrdin wrote:

    > To że gdzieś są jakieś informacje to jeszcze nie znaczy że wolno z nich korzystać.
    > Komornikowi NIE WOLNO brać pod uwagę tego kto jest właścicielem! Takie przepisy.

    Znaczy, że jak dłużnik wynajmie sobie samochód z wypożyczalni, to
    _obowiązkiem_ komornik jest go zająć?

    Shrek.

  • 320. Data: 2015-03-16 16:59:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-12 01:06, the_foe wrote:

    > a to jest juz inna bajka. Przy kradzieży tożsamości niestety nie ma
    > innej drogi niż przerzucenie problemu na ofiarę.

    Sorry, ale chyba cię ....

    Shrek.