1. Data: 2002-12-30 10:11:59
Temat:Komisja skrutacyjna?
Od:"hocus" <n...@d...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam takie - pewnie dość lamerskie ;-) pytanko. Na walnym zebraniu np. w
stowarzyszeniu komisja skrutacyjna oblicza wyniki tajnego głosowania - np. w
wyborach na członków zarządu. Czy podczas jawnych głosowań np. nad
poprawkami w statucie też musi czuwać komisja skrutacyjna? Czy wystarczy, że
przewodniczący spotkania policzy głosy, a sekretarz zanotuje?

Pozdrawiam
Hocus