  • 1. Data: 2002-12-30 10:17:07
    Temat: Wypozyczenie samochodu na koszt ubezpieczyciela
    Od: "Marcin W." <m...@p...pl>

    Witam.
    Niedawno skradziono mi samochod firmowy. Czy jest mozliwosc wypozycznia na
    koszt ubezpieczyciela (PZU) innego samochodu do czasu zakonczenia/umozenia
    sledztwa?

    Pozdrawiam
    Marcin Wielgolewski

  • 2. Data: 2002-12-30 12:15:35
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    Powiedziano mi ze 2 miesiące temu że jak najbardziej ale trzeba
    udokumentować że samochód jest używany do celów zarobkowych.

  • 3. Data: 2002-12-30 12:24:30
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > koszt ubezpieczyciela (PZU) innego samochodu do czasu zakonczenia/umozenia

    Jak rozumiem przeczytałeś najpierw umowe ubezpieczenia i/lub zapytałeś w
    ubezpieczalni a nas pytasz
    tak dla podtrzymania rozmowy?

    mer

  • 4. Data: 2002-12-30 14:10:52
    Od: "Marcin W." <m...@p...pl>

    Nie zupelnie tak to bylo. Ale widze ze Pan wie lepiej.

  • 5. Data: 2002-12-30 22:29:22
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcin W." <m...@p...pl> wrote in message
    > Niedawno skradziono mi samochod firmowy. Czy jest mozliwosc wypozycznia na
    > koszt ubezpieczyciela (PZU) innego samochodu do czasu zakonczenia/umozenia
    > sledztwa?

    jeśli tak przewiduje umowa ubezpieczenia to oczywiście :)))

    ale chyba żadna standardowa tego nie przewiduje

    jedynie czasami assistance pozwala otrzymać zwrot kosztów powrotu

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2002-12-31 17:11:24
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > Nie zupelnie tak to bylo. Ale widze ze Pan wie lepiej.

    Nie ma sie co obrazac, bo nikt Ci nic nie powie jak nie wie jak jest spisana
    polisa. W PZU jest tak, ze standardowa Polisa nie obejmuje czegos takiego,
    ale mozna za dodatkowa oplata rozszerzyc odpowiedzialnosc PZU - niestety to
    kosztuje ekstra.

    pozdrawiam
    Jarek