  • 1. Data: 2003-01-05 20:39:21
    Temat: Kolegium a niekaralność? (papier dla Camp USA)
    Od: "Macca" <m...@p...fm>

    Właśnie będę chciał uzyskać zaświadczenie o niekaralności
    które będzie mi potrzebne do wyjazdu do pracy na tzn.. CAMP.
    Ponieważ we własnej głupocie zdarzyło mi się być ukaranym
    w przeszłości przez kolegium d/s wykroczeń 2x prawie za to samo
    przestępstwo tj. dokładnie kradzież w supermarkecie zastanawiam
    się czy to równoznaczne w końcu to nie sąd oraz czy te wyroki
    (grzywny ok.500zl ) mogą mieć jeszcze jakieś konsekwencje w przyszłości?
    Oczywiście kary zapłaciłem bo za błędy się płaci :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-07 06:41:31
    Temat: Re: Kolegium a niekaralność? (papier dla Camp USA)
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Ponieważ we własnej głupocie zdarzyło mi się być ukaranym
    : w przeszłości przez kolegium d/s wykroczeń 2x prawie za to samo

    chodzi o to, że nieudolnie się broniłes przed kolegium? :)

    : przestępstwo tj. dokładnie kradzież w supermarkecie zastanawiam
    : się czy to równoznaczne

    czy co jest równoznaczne z czym?

    : w końcu to nie sąd

    no nie

    : oraz czy te wyroki (grzywny ok.500zl ) mogą mieć jeszcze jakieś
    konsekwencje w przyszłości?

    jak ukradniesz trzeci raz to dostaniesz wyższa kare (prawdopodobnie)

    : Oczywiście kary zapłaciłem bo za błędy się płaci :)

    zakładam, że pytasz czy figurujesz w Krajowym Rejestrze Karnym.
    Nie,
    popełniłeś wykroczenie, a ich tam nie ma

    miłego pobytu i pozdrów USA

  • 3. Data: 2003-01-09 18:07:17
    Od: "Macca" <m...@p...fm>

    > zakładam, że pytasz czy figurujesz w Krajowym Rejestrze Karnym.
    > Nie,
    > popełniłeś wykroczenie, a ich tam nie ma
    >
    > miłego pobytu i pozdrów USA

    chyba właśnie o to mi chodziło koszt zapytania o to
    50zl więc prawdopodobnie chodzi o ten rejestr.

    Serdeczne dzięki,