  • 1. Data: 2003-01-05 20:03:44
    Temat: a propos pozwu
    Od: "dekspedycja" <b...@d...prv.pl>

    Witam,
    mam pytanie- czy przy składaniu pozwu o rozwód musze miec przy sobie dowód
    osobisty?
    Pozdrawiam
    D.

  • 2. Data: 2003-01-05 21:17:54
    Temat: Odp: a propos pozwu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik dekspedycja <b...@d...prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Ac0S9.246945$q...@n...chello.at...
    > Witam,
    > mam pytanie- czy przy składaniu pozwu o rozwód musze miec przy sobie dowód
    > osobisty?

    nie

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-05 22:21:10
    Temat: Re: a propos pozwu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Nie. Może nawet zanieść go ktoś inny. Można również wysłać pocztą. W końcu
    to tylko pismo procesowe i składa się je na dzienniku podawczym sądu. Tam
    przyjmują pismo i przybijają na kopii pieczęć na dowód, że wniesiono. Nikt
    nikogo nie pyta o tożsamość.
    Pewnie lepiej zanieść jednak osobiście, bo w razie ewentualnych błędów
    formalnych pracownik sekretariatu czasem cos podpowie.