  • 1. Data: 2003-01-05 20:23:25
    Temat: Godziny gospodarcze psychologa
    Od: "Kriscrow" <k...@p...fm>

    Witam,

    mam pytanie:

    czy psycholog zatrudniony w przychodni NZOZ ma prawo domagac sie od swego
    pracodawcy stalego wymiaru tzw. godzin gospodarczych na przygotowanie i
    opracowanie dokumentacji itp.

    przy obecnym trybie pracy przyjmuje pacjentow od poczatku do konca dnia
    pracy, a opracowanie dokumentacji z koniecznosci dokonywane jest po
    godzinach lub domu

    czy istnieja na ten temat jakies przepisy prawne ?
    dotad nie udalo mi sie dotrzec do takich materialow

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Wrona

  • 2. Data: 2003-01-05 22:18:45
    Temat: Re: Godziny gospodarcze psychologa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    O godzinach administracyjnych nigdy nic nie słyszałem. Ale kto mu każe
    przyjmować tak wielu pacjentów. Po prostu dokumentacje prowadzi się na
    bieżąco podczas wizyt. W ten sposób mniej się przyjmuje pacjentów i na
    koniec dnia wszystko jest wyprowadzone.