  • 1. Data: 2006-08-28 14:06:33
    Temat: Kodeks Pracy - interpretacja
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Witam

    Jak zrozumieć pojęcie okresu wypowiedzenia ?

    Dokładnie to chodzi mi o to, czy sam fakt zawarcie umowy na okres próbny (3
    miesiace) zobowiązuje do 2 tygodniowego wypowiedzenia, czy liczy się
    faktycznie przepracowany okres pracy do momentu złożenia wypowiedzenia (w
    pytanym przypadku poniżej 2 miesięcy) ?

    Dzięki z góry za pomoc - pozdrawiam Sławek

  • 2. Data: 2006-08-28 15:46:21
    Temat: Re: Kodeks Pracy - interpretacja
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ecutav$i49$1@atlantis.news.tpi.pl Slawek
    <s...@i...pl> pisze:

> [...]
    > (3 miesiace) zobowiązuje do 2 tygodniowego wypowiedzenia, czy liczy się
    > faktycznie przepracowany okres pracy do momentu złożenia wypowiedzenia (w
    Art. 34 KP nie pozostawia wątpliwości, nie ma co wydziwiać.

    Jotte