    From: "=hno=" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.regionalne.szczecin,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kochanie zarobiłeś na nasz samochód!
    Date: Sun, 9 Mar 2003 20:06:47 +0100

> [...]
    > >
    > Skoro hasla mnie nie zachecily to dlaczego mial bym siegac dalej, a tak
    btw
    > zadarzylo mi sie poczytac co nieco jezeli chodzi o poglady reprezentowane
    > przez upr i jakos to do mnie nie trafia i tym bardziej nie zamierzam
    czytac
    > od deski do deski bo tak to mozna czytac ksiazki a nie gazety, czasopisama
    > czy co tam. W nich sie czyta to co cie interesuje A zaproponowane przez
    upr
    > rozwiazania tematow ktore mnie interesuja nie sa dla mnie zadawalajace (sa

    Jeśli są raczej śmieszne to dlaczego są w tej chwili proponowane przez
    lewicę? Nie sądzę, że podatek liniowy był śmieszny. To sądobrze przemyślane
    koncepcje, które niestety w Polsce nigdy nie doczekają się realizacji -
    chyba dopiero po wykorzystaniu wszystkich innych możliwości i wtedy tylko
    kiedy okaże się że nic innego nie działa .... i wtedy dopiero w polsce
    wprowadza się to co jest mądre. To jest niestety smutna prawda. Założę się,
    że następnym krokiem Kołodki będzie obniżenie podatków akcyzowych,
    oczywiście po tym jak okaże się, że wpływy do budżetu państwa podwyższyły
    się zamiast zmniejszać po obniżeniu podatków.

    > Przemek
    > PS
    > Ja nigdzie nie uzylem slowa populistyczne uzylem slowa demagogia Bo o ile
    > samoobraona jak i upr sa dla manie ugrupowaniami uprawiajacymi demagogie,
    > otyle nie uwzam zeby upr bylo populistyczne wrecz przeciwnie z niektorymi
    > pogladami napewno nie przymila sie do wiekszej grupy ludzi :)

    Chyba nie muszę nic dodawać - po tym co napisałe wyżej jest rzeczą janą, że
    demagogią jest raczej rozmywanie i mętne tłumaczenie, że wykorzystane już
    gdzie indziej pomysły, które innym wyszły już na dobre u nas na pewno się
    nie sprawdzą.
    Założe się o co chcecie, że Korwin-Mike zaciera już ręce i śmieje się w
    duchu z tych wszystkich polityków, którzy zarzekali się, że podatku
    liniowego nie da się w Polsce wprowadzic
    He he he :-)))))

    Pozdrawiam
    =hno=