  • 1. Data: 2002-01-04 15:14:24
    Temat: Klatki schodowe
    Od: "Piotr Górski" <p...@l...krakow.prv.pl>

    Mieszkam na jednym z krakowskich osiedli. Kilka dni temu spółdzielnia
    mieszkaniowa wywiesiła na wejściach do bloków ogłoszenia o "zakazie
    przebywania na klatkach schodowych poza czasem przejścia od wejścia do windy
    i od windy do mieszkania"
    Czy cos takiego jest zgodne z prawem? Ja np. nie chce palić w domu i palę na
    klatce. Teraz podobno grozi mi za to kolegium.

  • 2. Data: 2002-01-05 17:07:05
    Temat: Re: Klatki schodowe
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Górski" <p...@l...krakow.prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy cos takiego jest zgodne z prawem? Ja np. nie chce palić w domu i palę na
    > klatce. Teraz podobno grozi mi za to kolegium.

    Jakby co to w trakcie przesłuchania idź w zaparte i mów że nie paliłeś tylko długo
    szedłeś do windy i z powrotem :)))))))

  • 3. Data: 2002-01-05 17:22:06
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Mam nadzieję że to żart :) A jeżeli nie to wyślij to np. do Teleekspresu.
    Niech inni też się pośmieją.

  • 4. Data: 2002-01-06 19:12:37
    Od: p...@i...pl (Pisar)

    U mnie spoldzielnia wywiesza liste lokali zalegajacych z oplatami
    czynszowymi...
    Nie podaja nazwisk lokatorow, tylko nr lokalu i kwote
    czy to jest legal?
    Ja bym na miejscu tych lokatorow się wkurzyl...

    --
    www.pisar.cjb.net

    " swiat jest taki, bo takimi myslami go widzimy"

  • 5. Data: 2002-01-06 20:00:35
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pisar" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie podaja nazwisk lokatorow, tylko nr lokalu i kwote
    > czy to jest legal?
    > Ja bym na miejscu tych lokatorow się wkurzyl...

    Ja bym się na Twoim miejscu wkurzył bo płacisz za tych co nie płacą.

  • 6. Data: 2002-01-06 23:03:27
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ja bym się na Twoim miejscu wkurzył bo płacisz za tych co nie płacą.

    Głupoty piszesz, bo jak placi to tylko za siebie, za swoje mieszkanie.
    A tamtym odsetki dodatkowo doliczą...nie bój się bohaterze.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2002-01-07 08:53:38
    Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Górski" :
    Ja np. nie chce palić w domu i palę na klatce. Teraz podobno grozi mi za to
    kolegium.

    Witam!
    A czemu chcesz palic na klatce po ktorej przechodza niepalacy sasiedzi?
    A moze tez palisz w windzie, bo nie chciales zapalic u siebie w domu?

    Drodzy palacze, jak musicie palic to palcie tak, by nie przeszkadzac innym:
    dzieciom w domu, sasiadom, ludziom na przystanku i wszystkim niepalacym.

    pzdr

    --
    t...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2002-01-07 10:28:48
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Głupoty piszesz, bo jak placi to tylko za siebie, za swoje mieszkanie.
    > A tamtym odsetki dodatkowo doliczą...nie bój się bohaterze.

    Ciekawy pogląd. Uważasz że od naliczania odsetek na papierku spółdzielni
    przybywa kasy na koncie? Takie niepłacone czynsze prawie nigdy nie są
    skutecznie ściągane.
    Płaci czynsz skalkukowany przez spółdzielnię. Jak spółdzielnia ma za mało kasy
    np. na pensję prezesa to podnosi wszystkim po równo. I na wysokość tego czynszu
    ma wpływ to że inni nie płacą. Dlatego sama piszesz głupoty bohaterko :)

  • 9. Data: 2002-01-07 11:32:08
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > mieszkaniowa wywiesiła na wejściach do bloków ogłoszenia o "zakazie
    > przebywania na klatkach schodowych poza czasem przejścia od wejścia do windy

    To akurat jest głupie i nie egzekwowalne.

    Ja np. nie chce palić w domu i palę na klatce. Teraz podobno grozi mi za to
    kolegium.

    Jak najbardziej. Klatka schodowa jest miejscem publicznym,a na palenie w takich
    miejscach jest ustawa. Zadziwiające : nie chcesz mieć smrodu we własnym domu,
    ale bez oporów poczęstujesz nim innych. Czy ktoś znajduje jakieś trafne i mało
    obraźliwe określenie na tego typu praktyki ? bo mnie się nóż w kieszeni otwiera!

    Pozdrawiam innych,
    Beata

  • 10. Data: 2002-01-07 12:31:38
    Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl>

    Witam

    Użytkownik "Piotr Górski":
> [...]
    > Czy cos takiego jest zgodne z prawem? Ja np. nie chce palić w domu
    > i palę na klatce. Teraz podobno grozi mi za to kolegium.

    Być może chodzi o np gościa który chce sobie na klatce pomieszkać
    (bezdomnego), aby podstawa prawna była.
    Może źle sformułowano to zarządzenie.

    --
    pozdr