  • 11. Data: 2002-01-07 16:43:22
    Temat: Re: Klatki schodowe
    Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@y...com>

    Pisar wrote:
    > U mnie spoldzielnia wywiesza liste lokali zalegajacych z oplatami
    > czynszowymi...
    > Nie podaja nazwisk lokatorow, tylko nr lokalu i kwote
    > czy to jest legal?
    > Ja bym na miejscu tych lokatorow się wkurzyl...

    Znam człowieka, który przez półtora roku płacił przelewem
    na niewłaściwe konto. Zorientował się dopiero jak upubliczniono
    listę zadłużenia.
    Slaw

  • 12. Data: 2002-01-07 23:59:21
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ciekawy pogląd. Uważasz że od naliczania odsetek na papierku spółdzielni
    > przybywa kasy na koncie? Takie niepłacone czynsze prawie nigdy nie są
    > skutecznie ściągane.

    Nieprawda.
    Sprawa w sądzie może odbyć się zaocznie...Dłużnik może nawet o tym nie wiedzieć.
    Potem albo spłacenie zaległości, albo wyprowadzka do gorszego mieszkania.
    W moim bloku już parę osób własnie tak wylądowało.

    > Płaci czynsz skalkukowany przez spółdzielnię. Jak spółdzielnia ma za mało kasy
    > np. na pensję prezesa to podnosi wszystkim po równo. I na wysokość tego czynszu
    > ma wpływ to że inni nie płacą. Dlatego sama piszesz głupoty bohaterko :)

    Mylisz się.

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2002-01-08 00:17:37
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Slawomir Mateuszczyk napisał(a):

    > Znam człowieka, który przez półtora roku płacił przelewem
    > na niewłaściwe konto. Zorientował się dopiero jak upubliczniono
    > listę zadłużenia.

    Nie wiem po co upubliczniali.
    U mnie co pół roku wkładają do skrzynki informację o saldzie.

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2002-01-08 04:59:28
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)

    W on czas: Fri, 4 Jan 2002 16:14:24 +0100, użytkownik
    Piotr Górski <p...@l...krakow.prv.pl> otworzył nam oczy:
    >Czy cos takiego jest zgodne z prawem? Ja np. nie chce palić w domu i palę na
    >klatce. Teraz podobno grozi mi za to kolegium.

    znowu ktoś wymyślił genialny sposób ~~:-)
    chyba musze się zastanowić, cóż to za wykroczenie, że aż kolegium...

    życzę spokoju w tym nowym roku i pozdrawiam
    -k a m i l

    --
    suhacz3ki-at-poczta.wp.pl

    !!! ogłoszenie BEZPŁATNE :-)))
    Znajoma kupi modem. Pod linuxa = najlepiej zewnetrzny. Tanio.
    Oferty na priv (moj)

  • 15. Data: 2002-01-08 16:29:40
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Potem albo spłacenie zaległości, albo wyprowadzka do gorszego mieszkania.
    > W moim bloku już parę osób własnie tak wylądowało.

    Sama widzisz. Większośc ludzi jak nie płaci to nie zapłaci też po wyroku.
    Najcześciej po prostu nie stać ich na mieszkanie, w którym mieszkają.
    Wylądowali czyli nie zapłacili nawet po wyroku sądu. Kasa na konto
    spółdzielni nie wpłynęła. Jak myślisz, kto wyrównał straty?

  • 16. Data: 2002-01-08 21:15:49
    Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska)

    2:08 +0100, b...@p...onet.pl <b...@p...onet.pl> wrote:
    >obraźliwe określenie na tego typu praktyki ? bo mnie się nóż w kieszeni otwiera!

    Mi też, bo też mam takich sąsiadów, co to puszczają sobie porannego
    smroda schodząc po schodach, w drodze do pracy. Palacze podnoszą od
    jakiegoś czasu krzyk, że są dyskryminowani, wyganiani z restauracji,
    itp. miejsc, a czy sami okazują tolerancję niepalącym?
    Poza tym wygląda na to, że temu panu, kt. zaczął ten wątek nawet nie
    przyszło do głowy, że zachowuje się nieładnie i przeszkadza innym, bo
    pewnie postarałby się zataić powody, dla których tak naprawdę
    przeszkadza mu zarządzenie administracji.

    Renata

  • 17. Data: 2002-01-09 07:37:31
    Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń)

    On Fri, 4 Jan 2002 16:14:24 +0100, Piotr Górski <p...@l...krakow.prv.pl>
    wrote:

    >Czy cos takiego jest zgodne z prawem? Ja np. nie chce palić w domu i palę
    >na klatce. Teraz podobno grozi mi za to kolegium.

    To i tak masz szczęście. Bo ja uważam, że należy się za to parę kopów,
    turlanie trzy piętra po schodach i obowiązkowo "zagaszenie" peta butem na
    buzi takiego osobnika.

    Paweł

  • 18. Data: 2002-01-09 22:58:49
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > Wylądowali czyli nie zapłacili nawet po wyroku sądu. Kasa na konto
    > spółdzielni nie wpłynęła. Jak myślisz, kto wyrównał straty?

    A czy Ty nie wiesz, że mieszkania ( ładne mieszkania), w nie były darmowe, tzn
    kosztowały nie mało?...Sp-nia już sobie odbierze z konta tyle ile trzeba i potem
    te mieszkania sprzedaje/przydziela komu innemu.

    --
    Kaja

  • 19. Data: 2002-01-16 15:23:35
    Od: "Piotr Hołda" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    potem
    > te mieszkania sprzedaje/przydziela komu innemu.

    Z jakiego konta?

  • 20. Data: 2002-01-16 20:31:53
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    "Piotr Hołda" napisał(a):

    > tzn
    > potem
    > Z jakiego konta?

    Ktoś kto ma nawet lokatorskie mieszkanie, ma wszystkie wpłaty i udział
    czlonkowski zaksięgowane na takiej swojej kartotece założonej w
    księgowości...Teraz księguje się za pomocą programów komputerowych i robi
    wydruki, ale tekturowe karty starszych członków istnieją nadal....To się nazywa
    Twoje konto, gdzie masz czarno na białym ile zapłaciłeś za mieszkanie, dodatkowo
    rewaloryzacje itp.

    --
    Kaja