  • 1. Data: 2002-01-04 14:43:51
    Temat: Re: slub 2 pytania poligamia i zwiazki homoseksualne
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > Z tego co wiem, to w Polsce nie.

    w takim razie posłużę się kodeksem rodzinnym: Art. 1141. § 1. Przysposobić
    może osoba mająca pełną zdolność do czynności prawnych, jeżeli jej
    kwalifikacje osobiste uzasadniają przekonanie, że będzie należycie
    wywiązywała się z obowiązków przysposabiającego.

    Inna sprawa ze wspolnie przysposobic moze tylko malzenstwo (art. 115 § 1
    kro)

    > Jaka? Seksualna? Hmm. To proponujesz, zeby jednak zycie seksualne bylo
    > podstawa malzenstwa czy podobnej instytucji?

    Geje i lesbijki poza tym że się kochaja to mieszkają ze sobą, palnują kupują
    i robią wspólnie te same rzezcy co małżonkowie - więc czemu ich sytuacja
    prawna miałby się różnić?

    > Rozwod miedzy dwoma homoseksualistami z powodu niedopelnienia zwiazku,
    > rozpadu pozycia itd?

    No i co w związku z tym?

    > A jesli piecioosobowa grupa bedzie utrzymywac ze wspolzyja ze soba?
    > Bez smiechow, powaznie sie zastanawiam.

    Nic na to nie wskazuje.

    > itp.

    No właśnie - czy pary jednopłciowe to oszuści i nic nie czują?

    > A ja powiem "wiadomo ze w wypadku homoseksualistow trudno mowic o jakims
    > zwiazku"

    Bo wieść gminna niesie?!

    marcin.

  • 2. Data: 2002-01-07 07:29:09
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości

    > Geje i lesbijki poza tym że się kochaja to mieszkają ze sobą, palnują
    kupują
    > i robią wspólnie te same rzezcy co małżonkowie - więc czemu ich sytuacja
    > prawna miałby się różnić?

    A co z konkubinatem?
    jest tak samo traktowany, jak zwiąki monoplciowe.
    PawelT