    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Date: Sat, 13 Nov 2004 19:20:32 +0100

    news:cn5b9g$mb9$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:cn522u$oif$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    > <g...@t...pl> pisze:
    >
    > Qrde, miałem się już nie odzywać, ale po długiej walce z sobą samym
    > przegrałem i nie wytrzymałem. ;)

    To kusi jak diabeł, zabiera czas, nic nie daje w zamian...?

    > Człowieku - poczytaj swoje posty. Nie prosiłeś o żadną pomoc. Po prostu
    > oznajmiłeś wszystkim, że zachwyca ciebie niejaki Giertych Roman.

    Konkretnie jego konferencja prasowa i wypowiedzi.

    > Nie dość, że fakt ten już sam w sobie jest zjawiskiem, hmm, niesmacznym,

    Dla tych, którzy kombinują i oszukują to zapewne popieranie słusznych
    wypowiedzi Pana mecenasa Romana Giertycha z LPR jest niesmaczne.

    > to jeszcze swe zauroczenie uznałeś za wskazane ujawnić na grupie
    poświęconej
    > problematyce prawnej.

    Dlatego, że Pan mecenas Giertych wypowiadał się jako prawnik,
    wiceprzewodniczący komisji śledczej w sprawie afery próby sprzedania
    Rosjanom strategicznie ważnych gałęzi przemysłu.

    Czy ja mam do SLD pretensje, że FSO sprzedają Ukrainie pod rządami chyba
    niestety nie Juszczenki w przyszłości? Nie, bo i tak wiem, że tych ruskich
    samochodów tu prawie nikt nie kupi, bo zaraz rdzewieją, no chyba że zrobią
    przewrót technologiczny. Szkoda, że to nie Daimler-Chrysler kupuje FSO, ale
    co mam zrobić. Mogę tylko powzdychać.
    Kiedy jednak oszuści i kombinatorzy chcą Rosjanom sprzedać kontrolę nad
    polskimmi paliwami i polską energią to nie tylko pana mecenasa Giertycha
    rusza.

    > A nie łaska z tym na alt.pl.milosc.towarzyskie, pl.soc.seks,
    > pl.soc.seks.towarzyskie czy jakąś podobną?

    Za kogo Pan mnie uważa? Znów następny mnie obraża.

    > Potem jakieś teksty o donosicielach,

    Dzielni potomkowie Obywatela Piszczyka z tej grupy pl.soc.prawo złożyli
    donos w TPSA, bo ktoś coś podobno napisał o obywatelach Izraela i okazało
    się, że w tamtych postach był nasz numer IP, chociaż nikt z nas tego nie
    napisał. Przyszły groźby z TPSA, że pisanie o obywatelach Izraela stanowi
    zagrożenie dla sieci i jej użytkowników i odłączą, więc pojawiłem się tutaj
    i próbuję to wyjaśnić.

    > prawdziwych lub wyimaginowanych osiągnięć "naukowych".

    Następne obraźliwe słowa pod moim adresem: "wyimaginowanych osiągnięć
    naukowych."

    > Nadal dziwisz się reakcji?

    Tak dziwę się proszę pana i proszę aby pan zwracał się do mnie: "Panie
    doktorze", lub "proszę pana".

    > Powiedz ładnie: "sorry, przesadziłem" i pewnie będzie OK.

    Nie powiem sorry, bo nie czuję się winny. Wręcz nawet spodziewam się
    przeprosin od pana i innych którzy mnie tu atakują.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.