  • 21. Data: 2019-07-10 23:56:15
    Temat: Re: Kierownik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 23:40, roman pisze:

    > Aaaaaaaa o to pytasz. Myślałem, że pozamieniały Ci się numerki.
    > Te numery 123 i 110 są nieistotne. Skup się na latach.
    > A no pewnie, że pewno będzie 110 z 2015 ale on mnie nie interesuje
    > bo nie ma do niego odwołania.

    Ale może powinno być. O to pytam.

  • 22. Data: 2019-07-10 23:57:43
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2019 23:30:01 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przygotowywali w styczniu Statut, ale dowiedzieli się, że Rada Gminy coś
    > kombinuje, to poczekali. Potem dopisali uchwałę i to, co uchwalili, ale
    > ktoś nie poprawił daty. Wiesz ile podobnych błędów w dokumentach jest?

    W styczniu nic nie majstrowali ze Statutem. Ze Statutem majstrowali w
    marcu. A ja się czepiam zarządzenia zmieniającego Regulamin w styczniu,
    w którym to powołali się na nieistniejący dokument, a zarządzenie weszło
    w życie z dniem podjęcia czyli w styczniu o czym poinformowali w połowie
    kwietnia.

  • 23. Data: 2019-07-12 12:31:09
    Od: n...@o...pl

    w <qg5mth$1tip$1@gioia.aioe.org>, roman <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > w którym to powołali się na nieistniejący dokument, a zarządzenie weszło
    > w życie z dniem podjęcia czyli w styczniu o czym poinformowali w połowie

    to idź napisz do nich emaila dlaczego

  • 24. Data: 2019-07-12 13:58:43
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2019 12:31:09 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > to idź napisz do nich emaila dlaczego

    nie mają emaila

    a iść mi się nie chce żeby napisać emaila

    ale jakby mi się chciało to tego emaila mam napisać na drzwiach czy gdzie

  • 25. Data: 2019-07-12 14:29:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.07.2019 o 13:58, roman pisze:

    > nie mają emaila
    > a iść mi się nie chce żeby napisać emaila
    > ale jakby mi się chciało to tego emaila mam napisać na drzwiach czy gdzie

    NAdzór nad takimi lokalnymi prawotwórcami ma wojewoda. Ten już chyba
    maila ma :-)

  • 26. Data: 2019-07-13 19:07:55
    Od: n...@o...pl

    roman <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > nie mają emaila
    >
    > a iść mi się nie chce żeby napisać emaila
    >
    > ale jakby mi się chciało to tego emaila mam napisać na drzwiach czy gdzie

    Ośrodek Pomocy w Gminie nie ma emaila?
    I Gmina też nie ma emaila?