  • 11. Data: 2019-07-10 19:50:10
    Temat: Re: Kierownik
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 10.07.2019 o 18:49 roman <r...@p...onet.pl> pisze:

    > Streszczenie:
    > Zarządzenie NR 11/2015 [...] z dnia 28 stycznia 2015 r.
    > w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego w Ośrodku Pomocy Społecznej
    > Pierdziszewie
    >
    > Na podstawie [...] oraz Uchwałą Nr XXX/110/2015 Rady Gminy Pierdziszewa z
    > dnia 31 marca 2015 r.
    >

    > Z urzędniczego na nasze:
    >
    > W dniu 28 stycznia wydane zostało Zarządzenie, w którym to zarządzeniu
    > podstawą prawną jest Uchwała, która tego dnia jeszcze nie istniała.

    Ale istniał Statut (fragment wycięty przez Ciebie):" § 10 i § 12 ust. 1
    pkt. 3 Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Pierdziszewie wprowadzonego
    Uchwałą Nr XXX/123/2012 Rady Gminy Pierdziszewa z dnia 26
    lipca 2012 r."

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2019-07-10 20:04:07
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2019 19:50:10 +0200, Kubuś Puchatek napisał(a):

> [...]
    > pkt. 3 Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Pierdziszewie wprowadzonego
    > Uchwałą Nr XXX/123/2012 Rady Gminy Pierdziszewa z dnia 26

    No i co z tego, że istniał?
    Żeby było ciekawiej, to Uchwała Nr XXX/110/2015 Rady Gminy Pierdziszewa
    z dnia 31 marca 2015 r. dotyczy zmiany Statutu.

  • 13. Data: 2019-07-10 21:05:20
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-10 o 19:01, roman pisze:

    > Ale trop miał dobry.

    Nie wiadomo.
    Zawsze uważałem że to cham i idiota a nie zwierzę.
    Myliłem się?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-07-10 22:39:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 18:49, roman pisze:

    > W dniu 28 stycznia wydane zostało Zarządzenie, w którym to zarządzeniu
    > podstawą prawną jest Uchwała, która tego dnia jeszcze nie istniała.

    Nie mogłeś od początku? Trudno nie wiedząc, o co Ci chodzi to
    rozkminiać, zwłaszcza, ze post przydługawy.

    Teraz by trzeba zbadać, czy jest to po prostu błąd edycyjny i ktoś
    pomylił lata pisząc zarządzenie w 2015 roku omyłkowo wpisał ten rok
    zamiast 2012 roku, czy faktycznie coś tam kombinowano. Takie regulaminy
    w praktyce prezeważnie powstają poprzez przerobienie starego na nowy.
    Jak ktoś w WORD-zie pozamieniał 2012 na 2015 i nie zauważył, że się data
    Uchwały zmieniła, to do przestępstwa jeszcze bardzo daleko i jest to po
    prostu niechlujstwo.

  • 15. Data: 2019-07-10 22:51:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 20:04, roman pisze:

    > No i co z tego, że istniał?
    > Żeby było ciekawiej, to Uchwała Nr XXX/110/2015 Rady Gminy Pierdziszewa
    > z dnia 31 marca 2015 r. dotyczy zmiany Statutu.

    To dość intrygujące. A czego dotyczy Uchwała Nr XXX/110/2012? Bo to, co
    piszesz wskazywałoby na to, że zarządzenie antydatowano. No chyba, że
    przygotowywali statut i w międzyczasie wyszła uchwała. Dostosowali
    statut do tej uchwały, ale nagłówka nie zmienili. A nie było jakiejś tam
    innej wersji tego statutu ze stycznia 2015 roku?

  • 16. Data: 2019-07-10 23:03:34
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2019 22:39:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > Jak ktoś w WORD-zie pozamieniał 2012 na 2015 i nie zauważył, że się data
    > Uchwały zmieniła, to do przestępstwa jeszcze bardzo daleko i jest to po

    Nie odbieraj tego jako złośliwość. Chciałem aby każdy zerknął na to
    co ja zobaczyłem. Zarządzenie jest z roku 2015 i nie mogło być z 2012.
    Jest ze stycznia 2015 i czepiam się "tylko" tego, że w styczniu ktoś
    tworzy Zarządzenie i powołuje się w nim na Uchwałę, która jeszcze nie
    istnieje, a którą dopiero ci sami urzędnicy uchwalą za dwa miesiące, w
    marcu 2015. To Zarządzenie wiszące w sieci to PDF, który został
    wygenerowany ze skanu dokumentu papierowego, a nie dokumentu Worda.
    Co więcej ten PDF został wygenerowany w połowie kwietnia 2015.

    Jak to jest niechlujstwo to ja jestem 08.
    Borewicz Junior i właśnie jestem na tropie córki Bin Ladena.

  • 17. Data: 2019-07-10 23:21:46
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2019 22:51:57 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To dość intrygujące. A czego dotyczy Uchwała Nr XXX/110/2012?

    Nie ma w roku 2012 Uchwały Nr XXX/110/2012.
    Jest Uchwała Nr XXX/123/2012.

    A dotyczy Statutu:
> [...]

    > przygotowywali statut i w międzyczasie wyszła uchwała. Dostosowali
    > statut do tej uchwały, ale nagłówka nie zmienili.
    ???

    > A nie było jakiejś tam
    > innej wersji tego statutu ze stycznia 2015 roku?
    Nie.

  • 18. Data: 2019-07-10 23:30:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 23:03, roman pisze:

> [...]
    >
    > Jak to jest niechlujstwo to ja jestem 08.
    > Borewicz Junior i właśnie jestem na tropie córki Bin Ladena.

    Przygotowywali w styczniu Statut, ale dowiedzieli się, że Rada Gminy coś
    kombinuje, to poczekali. Potem dopisali uchwałę i to, co uchwalili, ale
    ktoś nie poprawił daty. Wiesz ile podobnych błędów w dokumentach jest?

  • 19. Data: 2019-07-10 23:31:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 23:21, roman pisze:

    > Nie ma w roku 2012 Uchwały Nr XXX/110/2012. Jest Uchwała Nr
    > XXX/123/2012.

    Jak jest 123, to i pewnie 110 jest :-) Minęli?

  • 20. Data: 2019-07-10 23:40:01
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2019 23:31:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jak jest 123, to i pewnie 110 jest :-) Minęli?

    Aaaaaaaa o to pytasz. Myślałem, że pozamieniały Ci się numerki.
    Te numery 123 i 110 są nieistotne. Skup się na latach.
    A no pewnie, że pewno będzie 110 z 2015 ale on mnie nie interesuje
    bo nie ma do niego odwołania.