  • 101. Data: 2013-05-06 19:53:03
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5187e6a0$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > Co, oddanie sądowi? - choć w świetle niektórych ostatnich wyroków może i
    > faktycznie masz rację...;-))

    ie. Zachowanie tych nieletnich.

  • 102. Data: 2013-05-06 19:53:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:5187d74c$0$26705$65785112@news.neostrada.pl...

    > Najpierw ja bym chciał cię zobaczyć jak się tam zakradasz i zbierasz
    > dowody. Daj znać kiedy oraz kto organizuje zbiórkę na wieniec.

    Chyba przesadzasz.

  • 103. Data: 2013-05-06 20:53:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.05.2013 16:25, Liwiusz pisze:

    > No ba, pitolenie, że lepiej być pięknym i bogatym, z którego nic nie
    > wynika.

    Ależ wynika. Dla każdego - pomijając idiotów, dla których każdy wytrysk
    bez trafienia w jajeczko i każda miesiączka to utrata ludzkiego życia.
    Czyżbyś do nich należał?

    Kłamiesz.

  • 104. Data: 2013-05-06 20:53:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > A jaki gen odpowiada za to, że rozmowy AL-a nie tylko jak widać ze mną
    > kończą się na kłamiesz-kłamiesz-kłamiesz albo jesteś idiotą, nie ty
    > jesteś idiotą, nie ty jesteś idiotą?

    Wasz gen głupoty i religijnego zaślepienia.

  • 105. Data: 2013-05-06 20:55:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > A co to jest nieuleczalna choroba? Moja żona ma koleżankę, która jest
    > głucha i ma głuchego męża. I zdecydowali się na dziecko. I jest też
    > głuche. To już się kwalifikuje do nierozmnażania?

    Jeśli to miało podłoże genetyczne, to powinni zostać obciążeni wszelkimi
    kosztami - państwo nie powinno łożyć na naprawę kalectwa spowodowanego
    ich nieodpowiedzialnością.

  • 106. Data: 2013-05-06 20:57:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-06 20:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Ależ wynika. Dla każdego - pomijając idiotów, dla których każdy wytrysk
    > bez trafienia w jajeczko i każda miesiączka to utrata ludzkiego życia.
    > Czyżbyś do nich należał?

    Jeśli nie masz odpowiedzi na pytanie "czy lepiej nie żyć, czy żyć z
    nieuleczalną chorobą" to po co się wypowiadasz? Bo odpowiedzią nie jest
    "Lepiej żyć bez nieuleczalnej choroby."

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2013-05-06 20:58:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Jak to co zrobię? - zgodnie z przepisami dam sprawę do rozpatrzenia
    > sądowi d/s nieletnich

    A tobie prokurator się do dupy dobierze za tworzenie dziecięcej
    pornografii - bo bez zdjęć to dlaczego sąd ma ci uwierzyć na słowo?

  • 108. Data: 2013-05-06 20:58:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Wasz gen głupoty i religijnego zaślepienia.

    No proszę, myślałby kto, że racjonalizm i ateizm Andrzeja jest dowodem
    na jego inteligencję, a to tylko taka aberracja chromosomowa związana z
    brakiem jednego genu... ;)

    --
    Liwiusz

  • 109. Data: 2013-05-06 21:00:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-06 20:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Jeśli to miało podłoże genetyczne, to powinni zostać obciążeni wszelkimi
    > kosztami - państwo nie powinno łożyć na naprawę kalectwa spowodowanego
    > ich nieodpowiedzialnością.

    Tu jestem za. Dodam nawet więcej - państwo nie powinno łożyć na naprawę
    niczyjego kalectwa. Oczywiście nie powinno również brać pieniędzy "za
    naprawę". Wówczas będzie uczciwie. A to kto się chce rozmnażać, zostawmy
    zainteresowanym.

    --
    Liwiusz

  • 110. Data: 2013-05-06 21:02:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.05.2013 20:53, Andrzej Lawa pisze:
    > Wasz gen głupoty i religijnego zaślepienia.

    Pacz pan, to już nawet ateista Liwiusz ma gen religijnego zaślepienia?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek