  • 1. Data: 2016-04-14 03:39:09
    Temat: Kasprowy - PKL - TPN [crosspost]
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,

    1.
    http://www.kasprowywierch.biz/cennik.html
    tu czytamy:
    'WSTEP DO TPN (Tatrzanskiego Parku Narodowego)
    bilety na kolej na Kasprowy Wierch sa jednoczesnie biletami wstepu do
    Tatrzanskiego Parku Narodowego - jesli wiec ktos planuje wycieczke do
    TPN tego samego dnia, co wyjazd kolejka na KW nie musi kupowac biletu
    wstepu do parku.'

    Dlaczego wiec tych biletow nie respektuja w budkach wydajacych bilety
    wstepu do TPN?
    Probowalem pokazac ten bilet pani sprzedajacej/kontrolujacej i jedyne co
    uslyszalem, to ze PKL i TPN to zupelnie co innego i ja bilety PKL nie
    obchodza.
    Gdzie to mozna zglosic?

    2.
    Czy niepobieranie oplaty za wstep do TPN dla mieszkancow Zakopanego jest
    zgodne z prawem?
    Jesli nie jest, kto moglby ich zmusic do zmiany tego cennika?
    Znaczy, albo wszyscy niech placa na TPN, albo niech wszystkich zwolnia...
    --
    TA

  • 2. Data: 2016-04-14 05:48:34
    Temat: [OT]Re: Kasprowy - PKL - TPN [crosspost]
    Od: m <m...@g...com>

    On 14.04.2016 03:39, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > wstepu do TPN?
    > Probowalem pokazac ten bilet pani sprzedajacej/kontrolujacej

    Dawno nie byłem - czy to znaczy że teraz idąc w góry musze minąć bramkę
    z kontrolerem biletów?

    p. m.

  • 3. Data: 2016-04-14 16:12:48
    Temat: Re: [OT]Re: Kasprowy - PKL - TPN [crosspost]
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/13/2016 10:48 PM, m wrote:

    > Dawno nie byłem - czy to znaczy że teraz idąc w góry musze minąć bramkę
    > z kontrolerem biletów?

    to faktycznie dawno nie byłeś.
    Bo one tam stały już jakieś 30 lat temu.
    Wiekosz parków narodowych pobiera już opłaty za wstęp.

  • 4. Data: 2016-04-14 21:08:31
    Od: m <m...@g...com>

    On 14.04.2016 16:12, witek wrote:

    > to faktycznie dawno nie byłeś.
    > Bo one tam stały już jakieś 30 lat temu.
    > Wiekosz parków narodowych pobiera już opłaty za wstęp.

    Opłata za wstęp to tak, od zawsze płaciłem. Tyle że o ile dobrze
    pamiętam, nie było bramki jak przy wejściu do kina, tylko raczej lotne
    kontrole sprawdzające bilety (swoją drogą, zdarzyło się mi tylko raz że
    mnie poproszono o bilet).

    Ostatni raz w górach byłem w połowie 90'

    p. m.

  • 5. Data: 2016-04-15 04:54:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <570fea87$0$684$65785112@news.neostrada.pl>,
    m <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > pamiętam, nie było bramki jak przy wejściu do kina, tylko raczej lotne
    > kontrole sprawdzające bilety (swoją drogą, zdarzyło się mi tylko raz że

    Cos sie uczepil tych 'bramek'? Przeciez ja wyraznie o budkach.
    No, ale gdzie kupowales ten bilet?
    --
    TA

  • 6. Data: 2016-04-15 07:06:14
    Od: m <m...@g...com>

    On 15.04.2016 04:54, T...@s...in.the.world wrote:

    > Cos sie uczepil tych 'bramek'? Przeciez ja wyraznie o budkach.

    Napisałeś jak wyżej - że nie respektują w tych budkach. Skoro tam nie
    respektują, to musiałeś do nich sam podejść albo ta budka działa na
    zasadzie bramki. Bo po co miałbyś do nich sam podchodzić, mając bilet?

    > No, ale gdzie kupowales ten bilet?

    Gdzieś tam, w jakichs budkach. Ale ty przecież już miałeś kupiony.

    p. m.

  • 7. Data: 2016-04-15 12:04:29
    Od: m <m...@g...com>

    On 15.04.2016 07:06, m wrote:
    > Gdzieś tam, w jakichs budkach.

    A w zasadzie to nie. O ile pamiętam to bilety się kupowało jak byłem
    grupą (np. szkolną), a jak byłem prywatnie to kilka wyjść w góry w ogóle
    nie wiedziałem że to jest płatne. Innymi słowy - na gapę chodziłem po
    górach.

    p. m.

  • 8. Data: 2016-04-16 10:18:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m napisał(a) :

> [...]
    > grupą (np. szkolną), a jak byłem prywatnie to kilka wyjść w góry w ogóle
    > nie wiedziałem że to jest płatne. Innymi słowy - na gapę chodziłem po

    Więc to przez takich jak Ty parki narodowe zbierały tak długo
    pieniądze na niezbędną, tfu tfu, infrastrukturę. Jak np wybudowane
    dopiero rok temu schody na Tarnicę (Bieszczady).

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 9. Data: 2016-04-16 14:40:34
    Od: m <m...@g...com>

    On 16.04.2016 10:18, Zbynek Ltd. wrote:

    > Więc to przez takich jak Ty parki narodowe zbierały tak długo
    > pieniądze na niezbędną, tfu tfu, infrastrukturę. Jak np wybudowane
    > dopiero rok temu schody na Tarnicę (Bieszczady).

    Kajam się. Zdaję sobie sprawę że jakbym sumienniej płacił to by teraz
    była co najmniej winda.

    p. m.

  • 10. Data: 2016-04-18 00:52:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5710769d$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>,
    m <m...@g...com> wrote:

    > Napisałeś jak wyżej - że nie respektują w tych budkach. Skoro tam nie
    > respektują, to musiałeś do nich sam podejść albo ta budka działa na
    > zasadzie bramki. Bo po co miałbyś do nich sam podchodzić, mając bilet?
    ok, niech ci bedzie.
    Ta budka dziala na zasadzie bramki.
    Trolujesz dalej?

    > Gdzieś tam, w jakichs budkach. Ale ty przecież już miałeś kupiony.

    Jasne.
    --
    TA