  • 21. Data: 2016-04-20 22:37:15
    Temat: Re: Kasprowy - PKL - TPN [crosspost]
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5717e3cc$0$685$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > TPN kroi PKL za użytkowanie Parku i kroi ich po prostu od
    > osoboprzejazdu. Nie jest to opłata za wejście, tylko za użytkowanie. PKL
    > postanowiło o tym poinformować pasażera.
    Hm, 'bilet zawiera oplate za udostepnienie obszaru TPN'.
    To sa twoje supozycje.
    Nie bylbym tego takie pewien.
    Na bilecie na waganik jest to samo. Tutaj sie nie chcieli pochwalic?

    > Zwolnienie z opłat dotyczy wstępu - masz to w cenniku.
    Jasne.
    Pytanie czy takie zwolnienie jest zgodne z prawem?
    Kto jest tutaj wyrocznia?
    TK?
    --
    TA

  • 22. Data: 2016-04-20 22:43:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-04-16 o 22:37, T...@s...in.the.world pisze:

    > Hm, 'bilet zawiera oplate za udostepnienie obszaru TPN'.
    > To sa twoje supozycje.
    > Nie bylbym tego takie pewien.
    > Na bilecie na waganik jest to samo. Tutaj sie nie chcieli pochwalic?

    Nie i co im zrobisz? Po prostu się tłumaczą, czemu tak drogo i tyle.

    > Jasne.
    > Pytanie czy takie zwolnienie jest zgodne z prawem?
    > Kto jest tutaj wyrocznia?
    > TK?

    Masz to opisane po gwiazdce. Doczytaj do końca.

  • 23. Data: 2016-04-21 04:17:00
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/20/2016 1:11 PM, Michał Jankowski wrote:

    > Nijak. Bilety są sprawdzane wyłącznie na bramkach. Jak sam piszesz,
    > opłata jest za wstęp (nie za jeden dzień), raz wstąpiwszy, możesz
    > przebywać ile chcesz.
    >
    > MJ

    a raz wystąpiwszy, np zjezdzajac z kasprowego, trzeba zaplacic drugi raz
    wchodzac Koscieliską.

  • 24. Data: 2016-04-21 04:19:32
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/20/2016 1:18 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Tak podejrzewam. Co więcej, zdarzało mi się wchodzić po godzinach
    > otwarcia tych bramek i nikt się tym nie interesował.

    Bo raczej niespecjalnie przestrzegaja kupowania biletow przy wejsciu.
    Krotko mowiac da sie prześliznąć

    W Tatrach raczej nikt cie pozniej na szlaku o bilet nie zapyta. Ale nie
    zdziw sie np w Bieszczadach jesli straznik parku na poloninie poprosi
    cie o pokazanie biletu.

  • 25. Data: 2016-04-21 12:21:14
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-20 o 18:27, T...@s...in.the.world pisze:
    > Przy 4 biletach - czterokrotny bilet wstepu do TPN. Plus oczywiscie to
    > co placimy przy wyjsciu z Kuznic.
    Dorabiasz trzecie i nie dość, że dostajesz 500+, to jeszcze na wejściu
    do parku machasz tylko KDR - widzisz jakie oszczędności ;-)

    Maciek