  • 11. Data: 2016-04-18 02:55:30
    Temat: Re: [OT]Re: Kasprowy - PKL - TPN [crosspost]
    Od: m <m...@g...com>

    On 18.04.2016 00:52, T...@s...in.the.world wrote:

    > ok, niech ci bedzie.
    > Ta budka dziala na zasadzie bramki.
    > Trolujesz dalej?

    Nie, na serio jestem zdziwiony że przez te nędzne kilkanaście lat mojej
    nieobecności w górach tak się zmieniły zasady wstępu.

    p. m.

  • 12. Data: 2016-04-18 07:42:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-18 o 02:55, m pisze:

    > Nie, na serio jestem zdziwiony że przez te nędzne kilkanaście lat mojej
    > nieobecności w górach tak się zmieniły zasady wstępu.

    Może chodziłeś rano, jak budki były zamknięte, może wchodziłeś na szlak
    bokiem, może...

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-04-18 16:39:10
    Od: m <m...@g...com>

    On 18.04.2016 07:42, Liwiusz wrote:

    > Może chodziłeś rano, jak budki były zamknięte, może wchodziłeś na szlak
    > bokiem, może...

    Nigdy rannym ptaszkiem nie byłem, na szlak wchodziłem najbardziej
    środkiem jak tylko można było - przez Dolinę Strążyską.

    p. m.

  • 14. Data: 2016-04-20 18:27:05
    Temat: Re: Kasprowy - PKL - TPN [crosspost]
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > wstepu do TPN?
    > Probowalem pokazac ten bilet pani sprzedajacej/kontrolujacej i jedyne co
    > uslyszalem, to ze PKL i TPN to zupelnie co innego i ja bilety PKL nie
    > obchodza.
    > Gdzie to mozna zglosic?
    >
    > 2.
    > Czy niepobieranie oplaty za wstep do TPN dla mieszkancow Zakopanego jest
    > zgodne z prawem?
    > Jesli nie jest, kto moglby ich zmusic do zmiany tego cennika?
    > Znaczy, albo wszyscy niech placa na TPN, albo niech wszystkich zwolnia...

    Przyjrzalem sie biletom na pojedyncze wjazdy krzeselkiem na Goryczkowej.
    Zawieraja 'oplate za udostepnienie obszaru TPN'. Wyglada na to, ze
    kupujac pojedyncze bilety na 'krzeselko' tez po raz kolejny placimy
    oplate parkowa.
    Przy 4 biletach - czterokrotny bilet wstepu do TPN. Plus oczywiscie to
    co placimy przy wyjsciu z Kuznic.
    --
    TA

  • 15. Data: 2016-04-20 19:50:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-04-16 o 18:27, T...@s...in.the.world pisze:
    > In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,

> [...]
    > oplate parkowa.
    > Przy 4 biletach - czterokrotny bilet wstepu do TPN. Plus oczywiscie to

    Cennik jest tutaj: http://tpn.pl/zwiedzaj/turystyka Nie wynika z tego,
    by opłata była jednorazowa za dany dzień. Opłata jest za wstęp, więc co
    do zasady ile razy będzie się "wstępować", tyle razy będzie się płacić.
    Czasowym biletem jest 7-mio dniowy. Pewnie jest on imienny. Nie widzę
    dobowego biletu.

    Ponieważ jest masa gór darmowych, to co do zasady nie łażę tam, gdzie
    pobierają opłatę. Strasznie dawno nie właziłem do TPN płacąc, ale zdaje
    się, że to nie są imienne bilety, zatem nie wyobrażam sobie, jakby to
    ktoś miał sprawdzać na wejściu inaczej, jak pobierając opłatę po prostu
    za wejście. Inaczej wchodzi dwóch, jeden wychodzi z biletem tego
    drugiego i wracają we dwóch. W ten sposób i 100 osób można wprowadzić.

    Zastanawiam się, jak sam TPN interpretuje te opłaty, jeśli ktoś kilka
    dni chodzi po górach. Da się spokojnie nocując w schroniskach. Bo jeśli
    wymagają opłaty na każdy dzień - tylko gdzie ją wnosić na szlaku - to
    automatycznie ten sam przepis spowoduje, że opłatę wnosimy raz dziennie.

  • 16. Data: 2016-04-20 20:11:50
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > wymagają opłaty na każdy dzień - tylko gdzie ją wnosić na szlaku - to
    > automatycznie ten sam przepis spowoduje, że opłatę wnosimy raz dziennie.

    Nijak. Bilety są sprawdzane wyłącznie na bramkach. Jak sam piszesz,
    opłata jest za wstęp (nie za jeden dzień), raz wstąpiwszy, możesz
    przebywać ile chcesz.

    MJ

  • 17. Data: 2016-04-20 20:18:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-04-16 o 20:11, Michał Jankowski pisze:

    > Nijak. Bilety są sprawdzane wyłącznie na bramkach. Jak sam piszesz,
    > opłata jest za wstęp (nie za jeden dzień), raz wstąpiwszy, możesz
    > przebywać ile chcesz.

    Tak podejrzewam. Co więcej, zdarzało mi się wchodzić po godzinach
    otwarcia tych bramek i nikt się tym nie interesował.

  • 18. Data: 2016-04-20 22:01:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5717c149$0$653$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    an.pl>,

> [...]
    > do zasady ile razy będzie się "wstępować", tyle razy będzie się płacić.
    > Czasowym biletem jest 7-mio dniowy. Pewnie jest on imienny. Nie widzę

    Nie zrozumiales.
    Ja pisze o tym, ze oplata za 'uzytkowanie TPN' jest wliczona w bilet PKL.
    Zarowno na kolejke, jak i na wyciagi krzeselkowe. Tak jest napisane na
    kazdym bilecie.
    Dodatkowo, w przypadku korzystania z krzeselek nie opuszczasz terenu TPN
    a i tak za kazdym razem musisz te oplate poniesc.
    Niezaleznie od tego czy uisciles ja w Kuznicach (a tam cie nie
    przepuszcza bez oplacenia biletu).

> [...]
    > za wejście. Inaczej wchodzi dwóch, jeden wychodzi z biletem tego
    > drugiego i wracają we dwóch. W ten sposób i 100 osób można wprowadzić.
    A to juz nie moja sprawa. Twoja argumentacja jest w stylu ' agdyby tu
    przedszkole w przyszlosci'.
    Poza tym sa te lotne kontrole biletow na terenie TPN.

    No i przypominam o sprawie drugiej, czyli zwolnieniu z oplat do TPN dla
    mieszkancow Zakopanego.
    --
    TA

  • 19. Data: 2016-04-20 22:02:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5717c7db$0$651$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tak podejrzewam. Co więcej, zdarzało mi się wchodzić po godzinach
    > otwarcia tych bramek i nikt się tym nie interesował.

    A kto sie mial interesowac, skoro nikogo wtedy nie bylo?
    --
    TA

  • 20. Data: 2016-04-20 22:17:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-04-16 o 22:01, T...@s...in.the.world pisze:

> [...]
    > a i tak za kazdym razem musisz te oplate poniesc.
    > Niezaleznie od tego czy uisciles ja w Kuznicach (a tam cie nie

    TPN kroi PKL za użytkowanie Parku i kroi ich po prostu od
    osoboprzejazdu. Nie jest to opłata za wejście, tylko za użytkowanie. PKL
    postanowiło o tym poinformować pasażera.

    > No i przypominam o sprawie drugiej, czyli zwolnieniu z oplat do TPN dla
    > mieszkancow Zakopanego.

    Zwolnienie z opłat dotyczy wstępu - masz to w cenniku.