  • 121. Data: 2023-04-08 19:25:35
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale kłamie w jakim zakresie?

    W zakresie powodu interwencji - nikt jej nie pytał, niby nie o to chodzi
    a od tego zaczyna. Potem się okazuje że ma film, ale nie pokazała ani
    nie powiedziała konkretnie co na nim jest poza "drastycznym wykroczeniem".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2023-04-08 19:30:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To, ze coś zrobił policjant nie legalizuje w żadnym stopniu takiego
    > zachowania.

    Jakiego konkretnie zachowania?

    > Policji też nie wolno jeździć po palcach pieszym. I nawet
    > 100 filmików nic tu nie zmieni.

    Po palcach raczej nie jeżdzą (tek kierownik karetki też nie) ale
    wyprzedzają (czego kierownik karetki też nie zrobił) i nie ustyępują
    pierwszeństwa pieszym. I się głupio tłumaczą. Więc oczywiście nie
    usprawiedliwia to kierowcy karetki jeśli coś grubego odwinął, ale jak
    najbardziej usprawiedliwia nazwanie takiego policjanta hipokrytą i
    jechania po nim jak po łysej kobyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 123. Data: 2023-04-08 19:39:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 19:21, Shrek pisze:

    > Na razie to ty twierdziłeś że kierownik komuś przejechał po paznokciach
    > a rzeczniczka była oburzona zawartością filmu którego nie pokazała.
    > Czyli nic takiego nie miało miejsca:P

    Ależ ja nic takiego nie twierdzę, bo tego ni widziałem. Twierdzę, że z
    materiału prasowego wynika, ze policjanci tak twierdzili, a kierowca się
    do tego przyznał. To chyba mam podstawy sądzić, ze tak było.

    > To jest proste:
    > 1 - ty jesteś sasinem i jak coś twierdzisz "że mogło tak być", to jest
    > na odwrót.
    > 2 - kulsonia rzeczniczka, a więc zapewne niebrzydka blondynka na etacie
    > kłamcy twierdzi (nie pytana), że na filmie było jakieś drastyczne
    > wykroczenie. Skoro tak twierdzi a jest kłamcą to znaczy że nie było.
    > 3 - jest film ale tajny - to znaczy że na tym filmie jest co innego niż
    > osoba nr 2 mówi.
    > Podsumowując - nic takiego nie miało miejsca.

    BA, a nawet w sprawie zupełnie nie o to chodzi. Nikt poza Tobą nie
    neguje wykroczenia, a dyskutujemy, czy można było ich ukarać później. Co
    do tego ma film?

    --
    Robert Tomasik

  • 124. Data: 2023-04-08 19:46:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 19:25, Shrek pisze:
    > W zakresie powodu interwencji - nikt jej nie pytał, niby nie o to chodzi
    > a od tego zaczyna. Potem się okazuje że ma film, ale nie pokazała ani
    > nie powiedziała konkretnie co na nim jest poza "drastycznym wykroczeniem".

    Czyli oczekiwałeś, że poinformuje jaki kolor butów miał pieszy, czy o co
    chodzi? Przecież nikt nie neguje tego, że tam było wykroczenie.

    --
    Robert Tomasik

  • 125. Data: 2023-04-08 19:49:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ ja nic takiego nie twierdzę,

    Ja nie napisałem tego co napisałem cześć 2576.

    "Ale czy z tego powodu mogą ludziom po paznokciach na przejściu dla
    pieszych jeździć"

    > Twierdzę, że z
    > materiału prasowego wynika, ze policjanci tak twierdzili, a kierowca się
    > do tego przyznał.

    Nic absolutnie takiego w art nie było napisane. Kierowca przyznał się do
    nieustapienia pierwszeństwa pieszym (przy czym nie było sprecyzowane w
    jakiej sytuacji). Widząc filmiki co policja usiłuje wmówić jako ciężkie
    przestępstwa przy okazji swoich akcji uważam że pewnie nic poważnego
    miejsca nie miało. Więc do żadnego przejeżdzania po palcach się nie
    przyznał a jest to tylko twoje stwierdzenie, co do którego twierdzisz
    dodatkoow że nic takiego nie stwierdzasz:P

    > BA, a nawet w sprawie zupełnie nie o to chodzi.

    Chodzi, chodzi;)

    > Co
    > do tego ma film?

    Powód interwencji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-04-08 19:50:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli oczekiwałeś, że poinformuje jaki kolor butów miał pieszy, czy o co
    > chodzi? Przecież nikt nie neguje tego, że tam było wykroczenie.

    Że wykroczenie to nie. No ale to policjanci zaczęli że takie drastyczne
    że nie mogli odpuścić. A ja twierdzę że nie i popieram swoją tezę trzema
    punktami - twoja kolej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2023-04-08 20:05:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 19:49, Shrek pisze:

    > Ja nie napisałem tego co napisałem cześć 2576.
    > "Ale czy z tego powodu mogą ludziom po paznokciach na przejściu dla
    > pieszych jeździć"

    A mogą?>
> [...]
    > przyznał a jest to tylko twoje stwierdzenie, co do którego twierdzisz
    > dodatkoow że nic takiego nie stwierdzasz:P

    No przecież ja w uproszczeniu o tych palcach piszę. Jakby przejechał, to
    by pewnie był wypadek drogowy, a nie mandat za nieustąpienie.

    > Chodzi, chodzi;)
    > Powód interwencji.

    Ale przedmiotem, jest arogancja, a nie podstawa interwencji.

    --
    Robert Tomasik

  • 128. Data: 2023-04-08 20:06:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 19:50, Shrek pisze:
    > Że wykroczenie to nie. No ale to policjanci zaczęli że takie drastyczne
    > że nie mogli odpuścić. A ja twierdzę że nie i popieram swoją tezę trzema
    > punktami - twoja kolej:P
    Znudziło mi się. Jak będziesz miał jakiś sensowny argument, to daj znać.
    --
    Robert Tomasik

  • 129. Data: 2023-04-08 20:09:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A mogą?>

    Mogą tylko im nie wolno. Co ma to wspólnego ze sprawą?

    > Ale przedmiotem, jest arogancja, a nie podstawa interwencji.

    Ale policjanci przypieli się tego powodu. Daj im się wykazać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2023-04-08 20:11:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znudziło mi się. Jak będziesz miał jakiś sensowny argument, to daj znać.

    Mi w sumie też:P W sumie dyskusja z tobą to jak kopanie (nomen omen)
    szczeniaka. Zaden powód do dumy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!