  • 201. Data: 2003-09-22 11:12:51
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lunakk" <l...@b...arcor.de> napisał w wiadomości
    news:bkmksh$ebr$1@news.onet.pl...

    > Psychopatą to raczej nie jestem, ci kanarzy terz nie wyglądali

    ^^^^

    > mają legitymacje MPK to mogą wszystko z karzdym zrobić.

    ^^^^^

    Tego się nie da czytać!
    I Ty coś pisałeś o chłopach małorolnych oderwanych od pługa ?
    Jestem przekonany że ci "kanarzy" w swoim raporcie nie popisali się taką
    polszczyzną.

    Pozdr
    Leszek

  • 202. Data: 2003-09-22 11:16:39
    Od: "Lunakk" <l...@b...arcor.de>

    Człek Leszek wystukał w pocie czoła:

    A tak właściwie to czemu uczestniczysz w tej dyskusji??
    Przeczytałem twoje posty, ale one całkowicie nic nie wniosły.
    Tak więc jeżel jesteś niespełnionym zawodowo nauczycielem języka
    polskiego, to wstrzymaj się od komentarzy nie na temat.

    Lunakk

  • 203. Data: 2003-09-22 11:32:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 22 wrz 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bkmctc$m81$1@topaz.icpnet.pl:

    > A skąd przeświadczenie że autor watku takim nie jest? ;)))
    A u kogo takie zaobserwowałeś?
    U mnie nie, u PLeszka też chyba nie ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 204. Data: 2003-09-22 11:55:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A tak właściwie to czemu uczestniczysz w tej dyskusji??

    Bo mam taki kaprys :)

    > Przeczytałem twoje posty, ale one całkowicie nic nie wniosły.

    Jeśli czytasz tak jak piszesz to nie dziwota;)

    > Tak więc jeżel jesteś niespełnionym zawodowo nauczycielem języka
    > polskiego, to wstrzymaj się od komentarzy nie na temat.

    Pisanie z takimi błędami na polskojęzycznej grupie dyskusyjnej obraża
    uczucia jej "czytaczy".
    Z taką znajomością ortografii nie ma szans na ukończenie szkoły podstawowej
    a z tego wniosek że jesteś niepełnoletni. A jeśli jesteś niepełnoletni to co
    robiłeś a w autobusie "nocnym" ?? ;)))
    Tylko nie tłumacz się modną obecnie dysleksją, są programy sprawdzające
    pisownię.

    Pozdr
    Leszek

  • 205. Data: 2003-09-22 13:16:23
    Temat: Re: to trochę nie tak
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> popełnił 22 wrz 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bkm9ir$d8l$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > www.kzkgop.com.pl - zapraszam
    Mimo usilnych poszukiwań nie znalazłem obrazka na którym wudać by było
    przystanek z wywieszonym regulaminem. Możesz podać dla ułatwienia dokładny
    link?
    Nie chciałeś mi chyba zasugerować, iż regulaminy są dostępne w inecie, w
    siedzibach itd...
    Bo nie o taką dostępność chodziło.

    --
    pozdro
    poreba

  • 206. Data: 2003-09-22 16:21:51
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > link?
    > Nie chciałeś mi chyba zasugerować, iż regulaminy są dostępne w inecie, w

    To jest dokladny link - wystarczy sie nieco zaglebic poza strone glowna....

    pdr
    Olo

  • 207. Data: 2003-09-22 16:23:32
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Psychopatą to raczej nie jestem, ci kanarzy terz nie wyglądali
    > na psychopatów, tylko raczej na żywcem od pługa oderwanych
    > chłopów małorolnych, którzy zatrudnili się w MPK i myślą że jak
    > mają legitymacje MPK to mogą wszystko z karzdym zrobić.

    Popracuj zdziebko nad ortografia....

    pdr
    Olo

  • 208. Data: 2003-09-22 17:42:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Popracuj zdziebko nad ortografia....

    Ździebko??
    On musi zacząć od podstaw;))

    Pozdr
    Leszek

  • 209. Data: 2003-09-22 18:51:10
    Od: Dredd<...@...pl>

    Chętnie jeszcze podrzucę do dyskusji jeszcze taką myśl:
    czy aby uprawnień kanara do zatrzymania nie dałoby się wyprowadzić
    także z samego prawa przewozowego a konkretnie wskazywanego tu
    już art. 33a? (Oczywiście nadal uważam że mają prawo stosować
    zatrzymanie obywatelskie wobec gości o nieustalonej tożsamości)
    W prawie cywilnym w ramy którego wchodzi prawo przewozowe
    dopuszcza się tzw. dozwoloną samopomoc.
    Zastanawiam się teraz czy takiej dozwolonej samopomocy nie dałoby
    się wywieść właśnie z art. 33a prawa przewozowego...
    Skoro kanar może zwrócić się do policji celem ustalenia tożsamości
    gapowicza (to jak sądzę nie budzi w tej dyskusji sporów) to w zasadzie
    bez zatrzymania gapowicza to uprawnienie pozostałoby zupełnie
    bezużyteczne i nieracjonalne (wyobraźmy sobie że po interwencji w
    tramwaju idzie kanar na policję i mówi: "na podstawie prawa
    przewozowego proszę o ustalenie tożsamości takiego jednego
    gapowicza z tamtego tramwaju co tam za rogiem znika ale nie wiem
    kogo bo facet już sobie poszedł" - toć to paranoja, tu już trzeba nie
    tylko ustalenia tożsamości ale całych poszukiwań :) )
    Dlatego ciekaw jestem Waszych poglądów na temat tego czy z art. 33a
    prawa przewozowego wynika prawo do stosowania przez kanarów tzw.
    dozwolonej samopomocy w rozumieniu prawa cywilnego w postaci
    doprowadzenia gapowicza do policji (także pod przymusem)

    Tak czy owak dla mnie twierdzenie że kanar nie może tknąc gapowicza
    bez ustalonej tożsamości (bez dokumentów) i musi pozwolić mu
    odejść w siną dal mimo że gość właśnie został złapany na bezprawnym
    zachowaniu pachnie lekko anarchią i lekceważeniem praw
    pokrzywdzonych oraz istniejących w naszym prawie unormowań

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 210. Data: 2003-09-22 19:05:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zachowaniu pachnie lekko anarchią i lekceważeniem praw
    > pokrzywdzonych oraz istniejących w naszym prawie unormowań

    "Ale to już było" jak śpiewała M.Rodowicz. ;)
    Ustawa dająca uprawnienia kontrolerom do legitymowania osób jadących bez
    opłaty również byłaby bez sensu gdyby nie przysługiwało mu prawo do
    zatrzymania do czasu przybycia policji.
    Ale w tym wątku już to wszystko było.

    Pozdr
    Leszek