  • 1. Data: 2003-07-18 08:58:01
    Temat: K.... mać!!!
    Od: "NOSPAM" <miroslawc @ gazeta.pl>

    I tak oto sąd zrobił mnie w bambuko. Podczas sprawy w sądzie pracu i
    ubezpieczeń sędzina poinformowała mnie, że wyrok zostanie do mnie wysłany
    pocztą i powinienem się go spodziewać w przeciągu tygodnia i jak list
    zostanie dostarczony to miałem mieć 2 tygodnie na oswołanie. minął już ponad
    miesiąc - w czasie którego próbowałem się telefonicznie połączyć, ale nikt
    nie odbierał ;-(

    Mma nadzieję, że moja prośba o przywrócenie terminu zostanie rozpatrzona
    pozytywnie...

    Mirek

  • 2. Data: 2003-07-18 11:32:53
    Temat: Re: K.... mać!!!
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    NOSPAM wrote:
> [...]
    > wysłany pocztą i powinienem się go spodziewać w przeciągu tygodnia i
    > jak list zostanie dostarczony to miałem mieć 2 tygodnie na oswołanie.

    Cos ci sie pokielbasilo raczej

    > minął już ponad miesiąc - w czasie którego próbowałem się
    > telefonicznie połączyć, ale nikt nie odbierał ;-(
    >
    > Mma nadzieję, że moja prośba o przywrócenie terminu zostanie
    > rozpatrzona pozytywnie...

    Watpie.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-18 13:39:20
    Temat: Odp: K.... mać!!!
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik NOSPAM <miroslawc @ gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bf8cr8$1np$...@a...dialog.net.pl...
    > Mma nadzieję, że moja prośba o przywrócenie terminu zostanie rozpatrzona
    > pozytywnie...

    mysle,ze jesli powolałes sie na fakt braku mozliwosci dodzwonienia sie do
    sądu nie zostanie przywroceny term. i ciekawa jestem czy rownoczesnie z
    prosbą o przywrocenie terminu zlozyles odwolanie hm?

    pozdrawiam
    Sandra

  • 4. Data: 2003-07-18 21:08:24
    Od: "NOtycoonSPAM" <miroslawc @ gazeta.pl>

    Hej

    > mysle,ze jesli powolałes sie na fakt braku mozliwosci dodzwonienia sie do
    > sądu nie zostanie przywroceny term. i ciekawa jestem czy rownoczesnie z
    > prosbą o przywrocenie terminu zlozyles odwolanie hm?

    Nie złożyłem jeszcze tych dokumentów. Mam zamiar zrobić to w środę.
    Zobaczymy jak będzie...

    > pozdrawiam
    > Sandra

    Pozdrawiam