  • 11. Data: 2008-10-21 16:14:14
    Temat: Re: Jejejeje, jak to w UK nie jest źle
    Od: gfq <g...@g...com>

    Tristan pisze:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Wielki-Brat-Kupu
    jesz-telefon-na-karte-Pokaz-dowod-osobisty,wid,10484
    200,wiadomosc.html

    > Fakt... Wolność tam wielka.

    Idąc tym tokiem rozumowania powinni w publicznych telefonach np na
    dworcach zainstalować skanery dowodów osobistych...

    pozdrawiam,
    gfq

  • 12. Data: 2008-10-21 17:41:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 październik 2008 18:14
    (autor gfq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdkv4r$jp9$1@news.onet.pl>):

    > Idąc tym tokiem rozumowania powinni w publicznych telefonach np na
    > dworcach zainstalować skanery dowodów osobistych...

    Nie trzeba na ulicach są kamery. Nawet jak kogoś nie zgwałcisz, to pokażą,
    że zgwałciłeś.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-10-21 19:29:03
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Yyy pisze:

    > a jak sie w Polsce przychodzi zeby dostac "telefon za zlotowke" to ile
    > papierow trzeba ze soba wziac? he?

    DO

    > zaswiadczenie i zarobkach, zaswiadczenie o zameldowaniu, o niekalaralnosci i
    > co jeszcze...

    No wlasnie i co jeszcze?

    Jacek Kustra

  • 14. Data: 2008-10-21 20:01:38
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 21 Oct 2008 13:45:26 +0000 (UTC), Yyy <y...@m...o2.pl>
    wrote:

> [...]
    >papierow trzeba ze soba wziac? he?
    >zaswiadczenie i zarobkach, zaswiadczenie o zameldowaniu, o niekalaralnosci i

    ale starter pre-paid mozesz sobie kupic od reki "w co drugim kiosku" i
    chyba teraz przy wiekszosci kas marketowych i jakos nikt nie domaga
    sie dokumentow.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 15. Data: 2008-10-21 21:12:53
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A ty podwójnie, ignorancie.
    >
    > Telefon "na kartę" powszechnie oznacza telefon bez abonamentu, tzw.
    > "pre-paid".

    Dla polidiotow to moze i oznacza prepaid ale nie dla mnie.

    kazdy telefon GSM musi miec karte wiec jest na karte, ale jaka karte
    prepaid czy abo a moze mix.

  • 16. Data: 2008-10-21 22:08:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 październik 2008 23:12
    (autor NoName
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdlgoa$k5h$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > kazdy telefon GSM musi miec karte wiec jest na karte, ale jaka karte
    > prepaid czy abo a moze mix.

    Ale to chodzi o kartę-zdrapkę :D

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2008-10-22 08:42:46
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Paź, 14:45, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:
    > SzalonyKapelusznik <s...@g...com> wrote in news:28eca177-
    > c...@k...googlegroups
    .com:

> [...]
    > papierow trzeba ze soba wziac? he?
    > zaswiadczenie i zarobkach, zaswiadczenie o zameldowaniu, o niekalaralnosci i

    Telefon za zlotowke. Zgadza sie, urzadzenie do wykonywania polacezn
    telefonicznych oraz odbioru wiadomosci tekstowych. Telefon za zlotowke
    w promocji z karta sim z ktora powiazany jest abonament.

  • 18. Data: 2008-10-22 10:57:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NoName pisze:

    > Dla polidiotow to moze i oznacza prepaid ale nie dla mnie.

    Na idiotę to póki co wychodzisz ty. I to w dodatku patologicznie
    upierdliwego (lub jeśli wolisz wersję angielską: "anal-retentive").

    > kazdy telefon GSM musi miec karte wiec jest na karte, ale jaka karte
    > prepaid czy abo a moze mix.

    Chodzi o karty z doładowaniami. Jest to oczywiste dla każdego, kto nie
    jest upierdliwym idiotą.

  • 19. Data: 2008-10-22 12:16:45
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote in

    > ale starter pre-paid mozesz sobie kupic od reki "w co drugim kiosku" i
    > chyba teraz przy wiekszosci kas marketowych i jakos nikt nie domaga
    > sie dokumentow.

    no, sam starter to nie

    ale juz inny prepaid wraz z telefonem typu ZETAFON, TakTakFon itepe...

    --
    Y?

  • 20. Data: 2008-10-22 12:40:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Yyy pisze:

    > ale juz inny prepaid wraz z telefonem typu ZETAFON, TakTakFon itepe...

    Bo tam podpisujesz umowę na czas określony.