  • 21. Data: 2022-07-20 01:34:57
    Temat: Re: Jedno uderzenie trzylatka w twarz to "spowodowanie uszczerbku na zdrowiu i narażenia na CIĘŻKIE uszkodzenie ciała"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak a co? Dobrze że zarzutu rodzicowi nie postawił, że niedopilnował...

    Że też Ci się chciało przekopywać przez te wszystkie posty :) Koniec
    urlopu?

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2022-07-20 05:52:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Że też Ci się chciało przekopywać przez te wszystkie posty :) Koniec
    > urlopu?

    Urlop jeszcze mam, ale rzeczywiście przedwczoraj wróciłem. Postów nie
    było znów tak dużo (sporo gałązkek i wątków po prostu pominąłem).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2022-07-31 11:31:45
    Temat: Uratowal tonacego czlowieka Teraz ma problemy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tadam:
    "Uratował tonącego człowieka. Teraz ma problemy":
    www.onet.pl/informacje/onettrojmiasto/uratowal-tonac
    ego-czlowieka-teraz-ma-problemy/9xgrl0n,79cfc278

    -----