  • 1. Data: 2022-07-07 22:27:59
    Temat: Za zdjęcia z akt sprawy trzeba płacić ?
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    https://strazmiejska.waw.pl/images/artykuly/Mieszkan
    cy/Najczestsze_pytania/2017_01_pytanie_06_01.jpg

    Strażnik zrobił zdjęcie, a jesli chce się zobaczyć, to trzeba płacić ?

  • 2. Data: 2022-07-07 23:12:12
    Temat: Re: Za zdjęcia z akt sprawy trzeba płacić ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.07.2022 o 22:27, Monika Głowacka pisze:
    > https://strazmiejska.waw.pl/images/artykuly/Mieszkan
    cy/Najczestsze_pytania/2017_01_pytanie_06_01.jpg
    > Strażnik zrobił zdjęcie, a jesli chce się zobaczyć, to trzeba płacić ?

    No więc może nie zapłacić i poczekać, jak bedzie stroną postępowania.
    Wówczas pokazać muszą, a ona może sobie zdjęcie sama zrobić.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-07-08 10:33:08
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    cy/Najczestsze_pytania/2017_01_pytanie_06_01.jpg

    > No więc może nie zapłacić i poczekać, jak bedzie stroną postępowania.
    > Wówczas pokazać muszą, a ona może sobie zdjęcie sama zrobić.

    Czyli odmówić przyjęcia mandatu ?
    Z tego co kiedyś czytałam, Straż Miejska nie może oskarżać o
    wykroczenia, przekazuje sprawy do Policji i ta kieruje do Sądu ?

    Tylko chyba problem jest taki, że jest dowód na wykroczenie, kary się
    nie uniknie tylko co najwyżej odwlecze

  • 4. Data: 2022-07-08 13:06:15
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Monika Głowacka w

> [...]

    > wykroczenia, przekazuje sprawy do Policji i ta kieruje do Sądu ?

    > Tylko chyba problem jest taki, że jest dowód na wykroczenie, kary się

    Ale bełkot w tym kwitku, na stronie też...

    https://strazmiejska.waw.pl/mieszkancy/procedura/udo
    stepnianie-akt-sprawy

    W sumie to wystarczy mieć PZ (za darmo da sie go założyć w 2 minety), wysłać
    wniosek do SM, zapłacić 1 zeta za 1 stronę i dostać zdjęcie.
    A można sie wykpić z parkowania przed przejściem i na trawie... 599PLN do
    przodu ;P

    --
    Tomasz

  • 5. Data: 2022-07-08 16:38:16
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 08.07.2022 o 10:33, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > wykroczenia, przekazuje sprawy do Policji i ta kieruje do Sądu ?
    >
    > Tylko chyba problem jest taki, że jest dowód na wykroczenie, kary się

    Art. 12. 1. Strażnik wykonując zadania, o których mowa w art. 10 i 11,
    ma prawo do:
    4) nakładania grzywien w postępowaniu mandatowym za wykroczenia
    określone w trybie przewidzianym przepisami o postępowaniu w sprawach o
    wykroczenia;
    5) dokonywania czynności wyjaśniających, kierowania wniosków o ukaranie
    do sądu, oskarżania przed sądem i wnoszenia środków odwoławczych - w
    trybie i zakresie określonych w Kodeksie postępowania w sprawach o
    wykroczenia;

  • 6. Data: 2022-07-09 08:34:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > wykroczenia, przekazuje sprawy do Policji i ta kieruje do Sądu ?
    > Tylko chyba problem jest taki, że jest dowód na wykroczenie, kary się

    Ale wie się, o co chodzi. Przed Policją spokojnie zdjęcie możesz obejrzeć.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-07-09 08:36:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.07.2022 o 16:38, Krzysztof kw1618 pisze:

> [...]
    > do sądu, oskarżania przed sądem i wnoszenia środków odwoławczych - w
    > trybie i zakresie określonych w Kodeksie postępowania w sprawach o

    Ale mają wewnętrzne regulaminy. Tak, czy siak, ktokolwiek by tego nei
    prowadził, to z aktami strona może się zapoznać.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2022-07-10 14:18:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-07-07 o 22:27, Monika Głowacka pisze:
    > https://strazmiejska.waw.pl/images/artykuly/Mieszkan
    cy/Najczestsze_pytania/2017_01_pytanie_06_01.jpg

    > Strażnik zrobił zdjęcie, a jesli chce się zobaczyć, to trzeba płacić ?

    Zamawiasz akta sprawy w bibliotece, przeglądasz je i robisz zdjęcia akt
    swoim telefonem albo aparatem telefonicznym. Zdjęcie też możesz
    sfotografować. Nie musisz płacić sądowi.

    --
    animka