  • 1. Data: 2022-07-10 12:36:17
    Temat: Artykuł 212
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Są sprawy sadowe w Polsce które prowadzi się z tego tytułu w trybie
    niejawnym. (Grodzki)

    Skoro TAK to można postawić przed sądem kilku krzykaczy PO co mają
    zamiar siłą wyprowadzać ludzi z urzędów.

    W TRYBIE NIEJAWNYM OCZYWIŚCIE ;-)

  • 2. Data: 2022-07-10 13:27:43
    Temat: Re: Artykuł 212
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-10 o 12:36, _Master_ pisze:
> [...]
    > niejawnym. (Grodzki)
    >
    > Skoro TAK to można postawić przed sądem kilku krzykaczy PO co mają
    > zamiar siłą wyprowadzać ludzi z urzędów.

    A jaki widzisz związek sprawy krzykaczy i wyprowadzania z urzedów z art 212?
    Od trybu jest chyba inny artykuł (nad którym teraz akurat chyba toczą
    się jakieś prace, żeby go zepsuć)

  • 3. Data: 2022-07-10 16:49:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-lipca-2022 o 13:27, cef pisze:

    > A jaki widzisz związek sprawy krzykaczy i wyprowadzania z urzedów z art 212?
    > Od trybu jest chyba inny artykuł (nad którym teraz akurat chyba toczą
    > się jakieś prace, żeby go zepsuć)

    Tego artykułu używa się właśnie w sądach aby zemścić się na
    dziennikarzach opisujących koperty marszałka senatu.
    Zagrożenie, wpływanie, szantażowanie... organów państwa TRYB NIEJAWNY

    Rozumiesz?

  • 4. Data: 2022-07-10 17:37:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-10 o 16:49, _Master_ pisze:

    > Tego artykułu używa się właśnie w sądach aby zemścić się na
    > dziennikarzach opisujących koperty marszałka senatu.
    > Zagrożenie, wpływanie, szantażowanie... organów państwa TRYB NIEJAWNY
    >
    > Rozumiesz?

    Pytanie było inne.

  • 5. Data: 2022-07-10 17:57:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2022 o 16:49, _Master_ pisze:

    > Tego artykułu używa się właśnie w sądach aby zemścić się na
    > dziennikarzach opisujących koperty marszałka senatu.
    > Zagrożenie, wpływanie, szantażowanie... organów państwa TRYB NIEJAWNY

    Tryb niejawny ma na celu to, by oszczerstwa nie nabrały szerszego
    oddźwięku z tego powodu, że są na sali rozpraw wygłaszane. A nie
    ukrywanie nieprawidłowości.

    Po prostu dziennikarze powinni się dobrze zastanowić, czy naprawdę mają
    pewność, że niszczą właściwej osobie karierę. Niestety niektórzy
    dziennikarzy dla wywołania kilku kliknięć są gotowi napisać dowolną
    głupotę.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-07-10 19:41:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-lipca-2022 o 17:37, cef pisze:

    > Pytanie było inne.

    Ja nie widzę związku ale jakaś KURWA sędziowska prowadzi sprawę w której
    używają tego artykułu.

    Co stoi na przeszkodzie żeby go użyć w podobny sposób?

    Bo ktoś będzie małym skurwielem a ktoś WIĘKSZYM?

  • 7. Data: 2022-07-10 19:51:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-lipca-2022 o 17:57, Robert Tomasik pisze:
    > Tryb niejawny ma na celu to, by oszczerstwa nie nabrały szerszego
    > oddźwięku z tego powodu, że są na sali rozpraw wygłaszane. A nie
    > ukrywanie nieprawidłowości.

    W dzisiejszym świecie robi znaczenie wypowiedzenie zdania w sądzie a
    miliony wyświetleń na fejsbukach to nie problem?

    Głupszej wymówki nie słyszałem.

  • 8. Data: 2022-07-10 19:53:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-lipca-2022 o 17:57, Robert Tomasik pisze:
    > Po prostu dziennikarze powinni się dobrze zastanowić,

    To ma być wolność słowa czy zamordyzm?

    Ty jesteś z PiSu?

  • 9. Data: 2022-07-10 21:05:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-10 o 19:41, _Master_ pisze:

    > Ja nie widzę związku ale jakaś KURWA sędziowska prowadzi sprawę w której
    > używają tego artykułu.
    >
    > Co stoi na przeszkodzie żeby go użyć w podobny sposób?
    >
    > Bo ktoś będzie małym skurwielem a ktoś WIĘKSZYM?

    Skoro nie widzisz związku, to znaczy, że paplasz na grupach
    w tym temacie tak sobie?

  • 10. Data: 2022-07-10 21:15:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-lipca-2022 o 21:05, cef pisze:
    > Skoro nie widzisz związku, to znaczy, że paplasz na grupach
    > w tym temacie tak sobie?

    Piszę że Sąd rozumie to tak rozszerzająco że aż strach ;-)

    A Ty jakie masz zdanie?