  • 1. Data: 2022-07-08 15:28:19
    Temat: 7 lat paki
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Moskiewski sąd skazał radnego jednej z dzielnic Aleksieja Gorinowa na 7
    lat kolonii karnej za ,,rozpowszechnianie fałszywych informacji o rosyjskiej
    armii".

    Jak informuje Nowa Gazeta. Europa, Aleksiej Gorinow w czasie posiedzenia
    rady deputowanych, wraz z kierującą radą Jeleną Kotienoczkiną 15 marca,
    miał, zdaniem prokuratury, dopuścić się szeregu wypowiedzi ,,zawierających
    nie odpowiadające rzeczywistości dane dotyczące wojska". Określił on
    operację specjalną mianem wojny i mówił o śmierci ukraińskich dzieci.
    Śledczy podkreślali, że te stwierdzenia ,,nie odpowiadają oficjalnej
    informacji Ministerstwa Obrony" i tym samym Gorinow i Kotienoczkina
    wprowadzili w błąd wiele osób."

    https://belsat.eu/pl/news/08-07-2022-rosja-7-lat-wie
    zienia-za-nazywanie-wojny-wojna/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-07-08 15:39:44
    Temat: Re: 7 lat paki [czyli Andrzej Lepper po rosyjsku]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    > Śledczy podkreślali, że te stwierdzenia ,,nie odpowiadają oficjalnej
    > informacji Ministerstwa Obrony" i tym samym Gorinow i Kotienoczkina

    *Poseł* Andrzej Lepper został prawomocnie skazany w RP3 za pomówienie
    "zapytaniem" z mównicy Sejmowej w 2001 5 polityków SLD i PO.
    <ironia> Rosja "twórczo rozwija" standardy prawne RP3. <ironia>
    Jak rozumiem w wielu demokracjach immunitet posła nie ochroni go od
    odpowiedzialności za jazdę po pijaku ale za to co powie w czasie obrad
    parlamentarnych.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2022-07-08 15:45:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 08 Jul 2022 15:39:44 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jak rozumiem w wielu demokracjach immunitet posła nie ochroni go od
    > odpowiedzialności za jazdę po pijaku ale za to co powie w czasie obrad
    > parlamentarnych.

    Czemu właściwie z takim zapałem pragniesz nie pozostawić zadnych
    wątpliwości o swych związkach z kacapskimi onucami?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-07-08 15:58:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Czemu właściwie z takim zapałem pragniesz nie pozostawić zadnych
    > wątpliwości o swych związkach z kacapskimi onucami?

    Ty jesteś za tym żeby standardy na demokratyczną RP3 były niższe niż
    standardy na potiomkinowską wioskę "demokracji" Rosji? Ja w aż tak
    gównianym kraju żyć się nie rwę.

    Taka oczywista linia obrony RP3 że Lepper został skazany prawomocnie ale
    na wyrok więzienia w zawieszeniu przerasta twoją jakże skromną
    inteligencje? Udaje współczucie.

    <ironia> Posłowie SLD i PO wywalczyli sobie że jak teraz zniesławią
    "choćby zapytaniem" (np. polityków PiS) z mównicy Sejmowej to precedens
    że można ich za to skazać jest jak w mordę strzelił. </ironia>

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2022-07-08 17:08:51
    Temat: Re: 7 lat paki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Jul 2022 15:28:19 +0200, Olin wrote:
> [...]
    > Śledczy podkreślali, że te stwierdzenia ,,nie odpowiadają oficjalnej
    > informacji Ministerstwa Obrony" i tym samym Gorinow i Kotienoczkina

    No co - przeciez oficjalnie wprowadzili taki zapis do swojego prawa,
    to teraz korzystaja :-)
    Czy raczej ":-("

    J.

  • 6. Data: 2022-07-11 10:43:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Jul 2022 17:08:51 +0200, J.F napisał(a):

    > No co - przeciez oficjalnie wprowadzili taki zapis do swojego prawa,
    > to teraz korzystaja

    No cóż; Mniej niż Zero słabo się stara i jeszcze wiele pracy przed nim,
    żeby wprowadzić należyte standardy w sądach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-07-11 11:26:47
    Temat: Re: 7 lat paki [Andrzej Lepper po Rosyjsku]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > No cóż; Mniej niż Zero słabo się stara i jeszcze wiele pracy przed nim,
    > żeby wprowadzić należyte standardy w sądach.

    W Rosji są kary za opierdalanie "operacji specjalnej na Ukrainie".
    AFAIR W Polsce jest spec-ustawa z karami za popieranie inwazji Rosji na
    Ukrainę. Czy to fundamentalnie się różni poza tym że w Rosji już po raz
    pierwszy przywalili za to karę *bez zawiasów* bo facet wystawiał kartkę z
    "opierdolem operacji specjalnej" na rozprawie w tej sprawie *w sądzie*?
    Może wrażenie jest że bez tego "ostentacyjnego braku skruchy"
    *na rozprawie w sądzie* miał sporawe szansę tez się wykpić wyrokiem w
    zawiasach.

    Moja opinia to że "starcie" z Rosją raczej+ potrwa _przynajmniej_ kilka
    lat a budowa długodystansowego zaufania do precyzji "informacji o Rosji"
    jest znacznie ważniejsza od krótkodystansowego wzbudzania oburzenia.

    *Zbędna* nadgorliwość to głupota.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2022-07-11 11:59:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.07.2022 o 11:26, A. Filip pisze:

    > W Rosji są kary za opierdalanie "operacji specjalnej na Ukrainie".

    Więc zero ma jeszcze dużo do nadrobienia.

    > AFAIR W Polsce jest spec-ustawa z karami za popieranie inwazji Rosji na
    > Ukrainę. Czy to fundamentalnie się różni

    Tak. Różni się fundamentalnie.

    Ale ciężko pracują, żeby te różnice zniwelować, więc jest szansa, że
    doczekasz tego samego, co u twojego idola na wschodzie.

> [...]
    > Może wrażenie jest że bez tego "ostentacyjnego braku skruchy"
    > *na rozprawie w sądzie* miał sporawe szansę tez się wykpić wyrokiem w

    Oczywiście. Od dawna wiadomo, że w państwach reżimowych za mówienie
    prawdy koniecznie trzeba wyrażać skruchę.
    To jeden z fundamentów istnienia państw reżimowych, że zawsze mogą
    liczyć na takich, którzy wykażą się mądrością i wyrażą skruchę...

    > *Zbędna* nadgorliwość to głupota.

    ...o właśnie.

    Tyle, że dzięki takim "głupim" ludziom reżimy upadają, a nie dzięki tym
    "mądrym" wyrażającym skruchę.

    "Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił."

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 9. Data: 2022-07-11 15:32:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Jul 2022 11:59:56 +0200, Kviat wrote:

    > Więc zero ma jeszcze dużo do nadrobienia.

    Nie bylo juz jakis prob "uzdrowienia" tej sytuacji

    Na razie widze, ze modne stalo szkalowanie SG, czy tez sciganie
    takiego szkalowania. Policja i wojsko to chyba i wczesniej robila
    kontrataki :-)

    No ale zeby nie bylo, ze Rosja lepsza
    https://www.prawo.pl/akty/dz-u-1926-110-640,16871959
    .html

    > Tak. Różni się fundamentalnie.
    >
    > Ale ciężko pracują, żeby te różnice zniwelować, więc jest szansa, że
    > doczekasz tego samego, co u twojego idola na wschodzie.

    A ktora to ustawa?

> [...]
    > To jeden z fundamentów istnienia państw reżimowych, że zawsze mogą
    > liczyć na takich, którzy wykażą się mądrością i wyrażą skruchę...

    Wiec jak sie czasem czyta, ze w Polsce oskarzony wyrazil skruchę,
    to znaczy ze mamy panstwo reżimowe? Czy tylko reżimowe sądy,
    prokuratury i policję ?

    J.

  • 10. Data: 2022-07-11 19:44:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.07.2022 o 15:32, J.F pisze:

    > Wiec jak sie czasem czyta, ze w Polsce oskarzony wyrazil skruchę,
    > to znaczy ze mamy panstwo reżimowe? Czy tylko reżimowe sądy,
    > prokuratury i policję ?

    Dziecko drogie, przecież to oczywiste, że w tym wątku nie chodzi o
    skruchę wyrażoną przez gwałciciela.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr