  • 11. Data: 2018-10-11 16:48:10
    Temat: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-10-18 o 10:03, Olin pisze:

    > Chcesz, masz:
    8655,mlodziez-wszechpolska-miala-masowo-falszowac-po
    dpisy-zaginal.html#a=66&c=154&s=BoxNewsLink

    Zginięcie jednego z kilkudziesięciu tomów akt jet oczywiście naganne,
    tym niemniej nie sądzę,by stanowiło niepowetowaną szkodę. Świadków można
    kolejny raz przesłuchać. Opinie biegłych odtworzyć. Codo zasady czynność
    niepowtarzalna (przykładowo oględziny) robi się w dwóch kopiach i druga
    powinna być w "Aktach kontrolnych".

  • 12. Data: 2018-10-11 18:02:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-11 o 12:27, Michal pisze:
> [...]
    z-ceregieli-wygarnal-szydlo-co-naprawde-mysli-jje-mi
    na-mowi-wszystko-wideo-aa-FBcr-1g4W-jJmv.html

    > Nie wiadomo, dlaczego senior tak twierdzi. Najlepiej samemu porównać
    > rachunki z apteki - u mnie (dwoje seniorów w domu) wyszedł o 48%
    > mniejszy koszt niż przed wprowadzeniem listy.

    Pewnie przedtem te same leki brali, więc łatwo teraz koszt wyliczyć.
    Moi rodzice już nie żyją, więc nie mam jak porównać.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-10-11 18:05:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-11 o 11:13, Olin pisze:

    > Nie. To jest Prawo i Sprawiedliwość.

    Hahahaha

    > Ja tam nie czuję się oszukany przez znachorów, wróżki i św. Mikołajów
    > wszelkiego sortu, bo nie korzystam z ich usług.

    Ja też, ja też :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-10-11 18:14:27
    Temat: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów? [Wałęsa oddaj moje sto milionów (n+1)]
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > A gdyby te obietnice poświadczali notarialnie? :-)

    Dobra myśl :-) Powinno się to wprowadzić "w życie".
    Bez poświadczenia notariusza nie znaleźliby się na listach wyborczych.

    --
    animka

  • 15. Data: 2018-10-11 18:18:22
    Od: Kviat

> [...]
    >
    > Zginięcie jednego z kilkudziesięciu tomów akt jet oczywiście naganne,
    > tym niemniej nie sądzę,by stanowiło niepowetowaną szkodę.

    Czas to pieniądz. A poselskie pensje małe nie są.
    A kto płaci? Pan płaci, pani płaci...
    To niepowetowana szkoda. Nikt im tych pieniędzy nie zwróci.
    O innych szkodach z litości nie wspomnę.

    > Świadków można
    > kolejny raz przesłuchać. Opinie biegłych odtworzyć.

    A kto za to płaci?
    Pan płaci, pani płaci...

    > Codo zasady czynność
    > niepowtarzalna (przykładowo oględziny) robi się w dwóch kopiach i druga
    > powinna być w "Aktach kontrolnych".

    "Jak ustalili dziennikarze, akta w komplecie trafiły do prokuratur z
    prokuratury rejonowej Edyty Książek-Radomskiej. Została ona wybrana do
    nadzorowania śledztwa przez szefową prokuratury w Białymstoku Elżbietę
    Pieniążek. Wcześniej Pieniążek przyznała jej też śledztwo dotyczące
    wyłudzenia milionów złotych przez stowarzyszenie powiązane z posłem PiS
    i agentem CBA Tomaszem Kaczmarkiem. Przez pięć lat w sprawie nie
    przedstawiono zarzutów."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2018-10-11 18:19:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zginięcie jednego z kilkudziesięciu tomów akt jet oczywiście naganne,
    > tym niemniej nie sądzę,by stanowiło niepowetowaną szkodę.

    Powiedziałbym nawet, że stanowi korzyść. Co odbije się z pewnością
    korzystnie na pozycji tak korzystnie gubiącej akta.

    Shrek

  • 17. Data: 2018-10-11 18:28:27
    Od: z <...@...pl>

    > Zginięcie jednego z kilkudziesięciu tomów akt jet oczywiście naganne,

    Co jest z tymi sądami? kolejna sprawa kiedy giną im akta co wpływa na
    wyroki.
    Co za burdel tam mają?

  • 18. Data: 2018-10-11 18:29:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A gdyby te obietnice poświadczali notarialnie? :-)

    Też chuja by to dało. Obywatel Zbigniew Babalski jaki sprawozdawca
    ustawodawcy zarzekał się, że nie wyobraża sobie, żeby w wyniku jego
    ustawy o KOWR powygaszać etaty matek w ciąży i na urlopach
    macierzyńskich i że zapewnia, że te kobiety pracę zachowają. Jest w
    protokole. I co - i chuj. Trzy dni potem został pełnomocnikiem, a potem
    osobiście pozwalniał matki. I jeszcze w sądzie mówił, że inaczej nie
    mógł, bo minister w zarządzeniu "niekazał". Zarządzenie ministra ponad
    konstytucją, traktatami międzynarodowymi, prawem pracy i celem ustawy.

    Więc... jak pisior mówi, pisze - nieważnie czy prywatnie, publicznie, do
    protokołu czy notarialnie, że jakiegoś kurewstwa oczywiście nie zrobi,
    to znaczy że właśnie to kurewstwa zamierza zrobić osobiście i to uczyni.

    Shrek

  • 19. Data: 2018-10-11 18:31:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2018 o 18:28, z pisze:

    > Co jest z tymi sądami? kolejna sprawa kiedy giną im akta co wpływa na
    > wyroki.
    > Co za burdel tam mają?

    Jebnąłeś samobója. Nie sąd zgubił, a ziobrokurator. Teraz sądy podlegają
    temu samemu ziobrowi, więc należy się właśnie spodziewać takich
    korzystnych zbiegów okoliczności.

    Shrek

  • 20. Data: 2018-10-11 18:36:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-11 o 18:31, Shrek pisze:

    > Jebnąłeś samobója. Nie sąd zgubił, a ziobrokurator. Teraz sądy podlegają
    > temu samemu ziobrowi, więc należy się właśnie spodziewać takich
    > korzystnych zbiegów okoliczności.
    >
    > Shrek

    Może teraz zginęły pisdziakom ale wcześniej ginęły tym prawowitym
    WSPANIAŁYM sędziom których poustawiali sobie posrańcy.

    Ja na początek bym to wszystko zaorał.

    Że będzie armagedon?

    Był na początku lat 90-tych. Przeżyliśmy to i teraz przeżyjemy :-)