  • 1. Data: 2018-10-10 22:47:28
    Temat: Jednak brak darmowych leków dla seniorów?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/straszy-pan-be
    z-ceregieli-wygarnal-szydlo-co-naprawde-mysli-jje-mi
    na-mowi-wszystko-wideo-aa-FBcr-1g4W-jJmv.html

    Senior twierdzi, że nie dostał żadnego darmowego leku.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-10-10 23:06:01
    Temat: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> pisze:
    > https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/straszy-pan-be
    z-ceregieli-wygarnal-szydlo-co-naprawde-mysli-jje-mi
    na-mowi-wszystko-wideo-aa-FBcr-1g4W-jJmv.html

    > Senior twierdzi, że nie dostał żadnego darmowego leku.

    Pytasz się jak senior może zostać ukarany w myśl obowiązującego prawa? ;-)

    Tu jest grupa PRAWO a nie POLITYKA. Wypada przynajmniej udawać że
    w poście chodzi o prawo.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2018-10-11 10:03:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 10 Oct 2018 23:06:01 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Tu jest grupa PRAWO a nie POLITYKA. Wypada przynajmniej udawać że
    > w poście chodzi o prawo.

    Chcesz, masz:
    8655,mlodziez-wszechpolska-miala-masowo-falszowac-po
    dpisy-zaginal.html#a=66&c=154&s=BoxNewsLink

    "Jak informuje Superwizjer, rusza śledztwo ws. zaginięcia ważnego tomu akt
    sprawy związanej z posłem Adamem Andruszkiewiczem. Były w nim zeznania
    świadków w śledztwie dotyczącym masowego fałszowania podpisów pod
    kandydaturami Młodzieży Wszechpolskiej.

    O tym, że tom akt zaginął stacja poinformowała we wrześniu. Chodzi o
    śledztwo dotyczące fałszowania podpisów pod kandydaturami Młodzieży
    Wszechpolskiej w wyborach samorządowych w 2014 roku. "Prokuratorzy od
    dłuższego czasu koncentrują się w niej na badaniu odpowiedzialności posła
    Adama Andruszkiewicza, który kierował wtedy strukturami Młodzieży" -
    czytamy w materiale TVN24.

    Jak ustalili dziennikarze, akta w komplecie trafiły do prokuratur
    z prokuratury rejonowej Edyty Książek-Radomskiej. Została ona wybrana do
    nadzorowania śledztwa przez szefową prokuratury w Białymstoku Elżbietę
    Pieniążek. Wcześniej Pieniążek przyznała jej też śledztwo dotyczące
    wyłudzenia milionów złotych przez stowarzyszenie powiązane z posłem PiS i
    agentem CBA Tomaszem Kaczmarkiem. Przez pięć lat w sprawie nie
    przedstawiono zarzutów."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 4. Data: 2018-10-11 10:05:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-10 o 23:06, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > Pytasz się jak senior może zostać ukarany w myśl obowiązującego prawa? ;-)
    >
    > Tu jest grupa PRAWO a nie POLITYKA. Wypada przynajmniej udawać że

    A to nie jest prawo? Jak można tak ludzi oszukiwać.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-10-11 11:13:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Oct 2018 10:05:39 +0200, Animka napisał(a):

    > A to nie jest prawo?

    Nie. To jest Prawo i Sprawiedliwość.

    > Jak można tak ludzi oszukiwać.

    Ja tam nie czuję się oszukany przez znachorów, wróżki i św. Mikołajów
    wszelkiego sortu, bo nie korzystam z ich usług.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 6. Data: 2018-10-11 11:26:11
    Temat: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów? [Wałęsa oddaj moje sto milionów (n+1)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> pisze:
    z-ceregieli-wygarnal-szydlo-co-naprawde-mysli-jje-mi
    na-mowi-wszystko-wideo-aa-FBcr-1g4W-jJmv.html

    > A to nie jest prawo? Jak można tak ludzi oszukiwać.

    Niezawiśli sędziowie RP3 już dawno temu orzekli że obietnice
    przedwyborcze nie są prawnie wymagalne. Tobie się wyroki niezawisłych
    sądów i sędziów śmią się nie podobać?! ;-)

    <cynizm> PiS nie musi _tego_ precedensu stwarzać. W tej kwestii może
    po prostu skorzystać z precedensów zrobionych pod innych. </cynizm>
    BTW To prawdziwie niezależny Trybunał Konstytucyjny orzekł niezgodność
    "aborcji na żądanie" z (Małą) Konstytucją.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/100_000_000

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2018-10-11 12:16:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-11 o 11:26, A. Filip pisze:
    > Niezawiśli sędziowie RP3 już dawno temu orzekli że obietnice
    > przedwyborcze nie są prawnie wymagalne.

    A gdyby te obietnice poświadczali notarialnie? :-)

    Robert

  • 8. Data: 2018-10-11 12:27:42
    Od: Michal <m...@t...pl>

    Animka pisze:
    > https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/straszy-pan-be
    z-ceregieli-wygarnal-szydlo-co-naprawde-mysli-jje-mi
    na-mowi-wszystko-wideo-aa-FBcr-1g4W-jJmv.html

    > Senior twierdzi, że nie dostał żadnego darmowego leku.

    Nie wiadomo, dlaczego senior tak twierdzi. Najlepiej samemu porównać rachunki
    z apteki - u mnie (dwoje seniorów w domu) wyszedł o 48% mniejszy koszt niż
    przed wprowadzeniem listy.

    Michal

  • 9. Data: 2018-10-11 14:09:29
    Od: Kviat

> [...]
    >
    > <cynizm> PiS nie musi _tego_ precedensu stwarzać. W tej kwestii może
    > po prostu skorzystać z precedensów zrobionych pod innych. </cynizm>

    Może skorzystać, ale nie musi.

    Widzę, że nadal tego nie rozumiesz, że usprawiedliwianie pisowskich
    wybryków wybrykami poprzedników jest idiotyczne.
    Miało być lepiej, a nie gorzej.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2018-10-11 14:47:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Oct 2018 14:09:29 +0200, Kviat napisał(a):

    > Widzę, że nadal tego nie rozumiesz, że usprawiedliwianie pisowskich
    > wybryków wybrykami poprzedników jest idiotyczne.

    Nie chodzi o rozumienie, tylko rozpowszechnianie przekazów dnia.