  • 1. Data: 2018-10-08 17:50:32
    Temat: Na odszkodowania od kogo mogą liczyć ofiary nauczyciela pedofila? [flejm]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    <flejm> Związków zawodowych nauczycieli? Samorządu do którego należy
    szkoła? </flejm>

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-10-08 18:44:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.10.2018 o 17:50, A. Filip pisze:
    > <flejm> Związków zawodowych nauczycieli? Samorządu do którego należy
    > szkoła? </flejm>

    Myślę, że jest duża szansa od "własciciela" szkoły czyli samorządu -
    zwłaszcza jak nauczyciel wcześniej wykazywał nadmierne zainteresowanie a
    szkoła nie reagowała.

    BTW - skoro Kościół jest "nikim" to niech będzie konsekwentny.

    Shrek

  • 3. Data: 2018-10-08 18:53:11
    Od: Kviat

    W dniu 2018-10-08 o 17:50, A. Filip pisze:
    > <flejm> Związków zawodowych nauczycieli? Samorządu do którego należy
    > szkoła? </flejm>

    Czy związek albo samorząd przenosił takiego pedofila do innej szkoły,
    albo do jakiejś samotni dla niegrzecznych nauczycieli, hen daleko, żeby
    ukryć pedofila?
    Czy zwyczajnie wiedzieli i nie reagowali?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2018-10-08 19:25:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > albo do jakiejś samotni dla niegrzecznych nauczycieli, hen daleko,
    > żeby ukryć pedofila?
    > Czy zwyczajnie wiedzieli i nie reagowali?

    Ilu księży/zakonników było "tylko" przenoszonych do innej parafii w
    ciągu ostatnich pięciu lat? Dajesz odważnie gwarancje że w ciągu
    ostatnich 50 lat żaden nauczyciel pedofil nie zmieniał po prostu szkoły?
    Ja w ciemno obstawiam (za średnią stawkę) ze takie przypadki musiały być.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2018-10-09 09:57:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 08 Oct 2018 19:25:53 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Dajesz odważnie gwarancje że w ciągu
    > ostatnich 50 lat żaden nauczyciel pedofil nie zmieniał po prostu szkoły?
    > Ja w ciemno obstawiam (za średnią stawkę) ze takie przypadki musiały być.

    To podaj przykłady.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 6. Data: 2018-10-09 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > <flejm> Związków zawodowych nauczycieli? Samorządu do którego należy
    > szkoła? </flejm>

    Znowu nie zrozumiałes meritum?
    Czy sugerujesz, ze nauczyciele również systemowo ukrywaja swoich kolegów
    nauczycieli pedofilów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 7. Data: 2018-10-09 14:09:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 09 Oct 2018 11:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Znowu nie zrozumiałes meritum?

    Tu nie ma nic do rozumienia. W kampanii wyborczej Maliniaka płacili 2 zł za
    wpis, a 20 zł za założenie wątku.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/andrzej-duda-w-kampa
    nii-prezydenckiej-w-2015-r-uzywal-botow/682pbls

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 8. Data: 2018-10-09 14:20:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Znowu nie zrozumiałes meritum?
    > Czy sugerujesz, ze nauczyciele również systemowo ukrywaja swoich kolegów
    > nauczycieli pedofilów?

    A KRK dawniej ukrywał (w innych krajach według dochodzeń) czy ukrywa
    _teraz_ (ostatnie 5 lat) w Polsce?

    Co ja mogę pisać/sądzić o Niemcach cofając się niczym stan USA Pensylwania aż
    w pobliże granicy 70 lat? <ironiczna-demagogia> Co za ludobójcze kurwy
    a nie ludzie! </ironiczna-demagogia>

    Mądrzy ludzie potrafią tak ustawić/podrasować jeden zestaw takich samych
    standardów dla wszystkich by (najsolidniej+) walnęło w kogo im pasuje.
    Nie grzeszący rozumem partacze tego nie potrafią. Potrafią się tylko
    oburzać jak im ktoś wytyka (zbyt widoczną) podwójną moralność Kalego.
    Ja mam ciężkie uczulenie na bezwstydnych partaczy.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2018-10-09 15:13:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 09 Oct 2018 14:20:34 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Ja mam ciężkie uczulenie na bezwstydnych partaczy.

    Łżesz jak Mateusz Krzywousty, bo przecie już dawno zszedłbyś z tego padołu
    od zwykłego patrzenia w lustro.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 10. Data: 2018-10-09 15:26:31
    Od: Kviat

    W dniu 2018-10-08 o 19:25, A. Filip pisze:

    > Ilu księży/zakonników było "tylko" przenoszonych do innej parafii w
    > ciągu ostatnich pięciu lat?

    A ile kościół ujawnił?

    > Dajesz odważnie gwarancje że w ciągu
    > ostatnich 50 lat żaden nauczyciel pedofil nie zmieniał po prostu szkoły?

    A jaki to ma związek z Twoim pytaniem?

    > Ja w ciemno obstawiam (za średnią stawkę) ze takie przypadki musiały być.

    Być może, ale rozmawiamy o innych przypadkach.

    Przecież to nie jest tak, że sobie ksiądz "zmienił pracę". Rozmowa jest
    o celowym ukrywaniu pedofila przez instytucję, w której pracuje.

    Pozdrawiam
    Piotr