  • 21. Data: 2018-10-11 18:41:37
    Temat: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2018 o 18:36, z pisze:

    > Może teraz zginęły pisdziakom ale wcześniej ginęły tym prawowitym
    > WSPANIAŁYM sędziom których poustawiali sobie posrańcy.

    Napisałeś głupotę, to bierz na klatę jak mężczyzna.

    Shrek

  • 22. Data: 2018-10-11 18:52:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-11 o 18:41, Shrek pisze:
    > Napisałeś głupotę, to bierz na klatę jak mężczyzna.

    W Sądach i prokuraturze i za po i za pis ginęły akta.

    Pokaż swoją klatę. Co będzie następne? Sędziowie na telefon?

    A nie. to już też było.

  • 23. Data: 2018-10-11 19:06:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2018 o 18:52, z pisze:

    > W Sądach i prokuraturze i za po i za pis ginęły akta.

    Apobeło. Jednak nie potrafisz zachować się jak mężczyzna - gratulację -
    jesteś rasową pisdą:P

    Shrek

  • 24. Data: 2018-10-11 19:08:56
    Temat: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów? [Wałęsa oddaj moje sto milionów (n+1)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > A gdyby te obietnice poświadczali notarialnie? :-)
    >
    > Robert

    To tylko głupi politycy by się na tym przejechali.

    Czy Donald Tusk obiecywał cud gospodarczy albo zniesienie abonamentu
    (podatku) Radiowo-Telewizyjnego? *NIE* , a że "głupi wyborcy"
    zrozumieli inaczej ...

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2018-10-11 20:15:02
    Od: z <...@...pl>

    Małość i ograniczenie horyzontów przez Ciebie przemawia.

    Teraz już możesz przywalić coś o wzroście prezesa. Znów zabłyśniesz. Śmiało.

  • 26. Data: 2018-10-11 20:24:06
    Temat: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów? [Taka "demokracja" jaka gilotyna 5%]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Apobeło. Jednak nie potrafisz zachować się jak mężczyzna - gratulację
    > -
    > jesteś rasową pisdą:P
    >
    > Shrek

    Miało być lepiej a wyszło jak zwykle. PO potrzebowało rekordowych 8 lat
    by pokazać wyborcom że wyborcza wymiana politycznych upraw to dobra rzecz.

    Polska "demokracja" parlamentarna z gilotyną 5% oferuje wyborcom
    _bardzo_ ograniczony wybór. Wiec albo pisz kto konkretnie zamiast PiS,
    albo opierdalaj tych co wprowadzili gilotynę 5%, albo wal się na drzewo.
    To jaki mamy system wyborczy (prawo wyborcze) to jest jako tako temat na
    tej grupie IMHO.

    P.S. Jak już widziałem ja pl.biznes.wgpw została "zarżnięta" przez
    polityczne trolle.

    --
    A. Filip

  • 27. Data: 2018-10-11 21:29:06
    Od: Peter <k...@w...pl>

    W dniu 2018-10-11 o 12:27, Michal pisze:

    > Nie wiadomo, dlaczego senior tak twierdzi. Najlepiej samemu porównać rachunki z
    > apteki - u mnie (dwoje seniorów w domu) wyszedł o 48% mniejszy koszt niż przed
    > wprowadzeniem listy.

    No to ja mam inne doświadczenia bo to ja kupuje leki dla rodziców.
    Zaden z rodziców nie dostaje leków za darmo a teraz płaci niekiedy za leki nawet
    więcej.

    Dlaczego nie dostają leków za darmo mimo, że obydwoje skończyli już 80. Odpowiedź
    jest prosta, bo leczą się u specjalistów (gastrolog,urolog,neurolog). Takich
    seniorów są tysiące, widzę jak przy każdej wizycie, przychodnie specjalistyczne są
    przeładowane.
    Bezpłatne leki może przepisać tylko lekarz w przychodni na choroby wieku starczego
    (czytaj przypadki przewlekłe/agonalne). Jest dokładny spis leków, który może
    przepisać lekarz rodzinny dla seniorów 75+. Nie ma tam żadnego leku
    specjalistycznego.

    Dlaczego płacą więcej za leki, bo po wprowadzenie szumnie "darmowych leków" dla
    seniorów 75+, zmodyfikowano również spis leków refundowanych. Wiele z nich
    zdrożało. Szokiem dla mnie było, że za lek dla ojca określony 'za ryczałtem" (
    czyli prawie bezpłatne) za który zwykle płaciło się kilka zł nagle kosztował 160
    zł za jedno opakowanie.

    Ot i cała prawda. Wielu z was, którzy nie ma jeszcze rodziców w zaawansowanym
    wieku ( albo oni sami kupują leki) nie mają pojęcia jak jest naprawdę.

    PS. Nie twierdzę, ze Michał napisał nieprawdę. Taki przypadki też znam, ale w/g
    mnie jest ich mniej od tych co płaca dalej dużo.

    --
    Peter

  • 28. Data: 2018-10-11 23:26:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-11 o 21:29, Peter pisze:

> [...]
    >
    > PS. Nie twierdzę, ze Michał napisał nieprawdę. Taki przypadki też znam,
    > ale w/g mnie jest ich mniej od tych co płaca dalej dużo.

    Moim zdaniem lekarz powinien zapisywać leki, które sa darmowe i nie
    stosował jakiegoś zdzierstwa z emeryta. Lekarzowi pewnie nie chce się na
    długą listę spojrzeć.

    --
    animka

  • 29. Data: 2018-10-11 23:29:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Napisałeś głupotę, to bierz na klatę jak mężczyzna.

    A pamiętasz jak jakis czas temu wysadzili w powietrze wieżowiec bodajże
    w Gdańsku, bo tam były dokunenty na Wałęsę? Nic ich nie interesowało to,
    że ludzie zginą.

    --
    animka

  • 30. Data: 2018-10-11 23:37:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-11 o 19:06, Shrek pisze:

    > Apobeło. Jednak nie potrafisz zachować się jak mężczyzna - gratulację -
    > jesteś rasową pisdą:P

    Sam piszesz ciągle 'Ch..". więcTy pewnie "ch-jem" jesteś.
    Ja patrzę jaki jest człowiek, a nie partia. Wszędzie są dobrzy i źli
    ludzie, a, że wpakowali sie w g-wna dla większych pieniędzy to czasem
    nie świadczy o nich dobrze.
    Czas zmienić nazwę partii Prawo i Sprawiedliwość na jakąś inną-normalną,
    bo to uwłacza nam Obywatelom-Polakom.

    --
    animka