  • 41. Data: 2019-01-11 12:27:05
    Temat: Re: Jazda hulajnogą elektryczną po alkoholu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ń <k...@t...sie> wrote:

    > Jak dla mnie to pojazd mechaniczny.

    Dla ciebie. A dla prawa? Bo z tego co widzę i czytam (też w necie), to
    jednak nie, z drugiej strony Robert pisze, że tak...

  • 42. Data: 2019-01-11 12:28:15
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    u2 <u...@o...pl> wrote:

    > w Bolanda by miała zarzut za znęty nad zwierzakiem:)

    I słusznie.

  • 43. Data: 2019-01-11 12:28:52
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ń <k...@t...sie> wrote:

    > Zawsze myślałem, że noga.
    > Ta, którą sąd akurat wstanie.

    Tak, to swoją drogą.

    Btw, jest jakiś powód, dla którego odpisujesz nad cytatem?

  • 44. Data: 2019-01-11 12:48:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Jan 2019 11:28:52 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > Btw, jest jakiś powód, dla którego odpisujesz nad cytatem?

    Najwyraźniej konfiguracja Microsoft Windows Live Mail przerasta możliwości
    zwykłego użytkownika.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 45. Data: 2019-01-11 13:46:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, January 11, 2019 at 12:23:52 PM UTC+1, Queequeg wrote:

    > Przy wypadku, gdyby obwód po zderzeniu miał się jakimś cudem zamknąć przez
    > człowieka?

    Roznie moze byc, zlapac cos "pod pradem" mozna po wypadku np. zbierajac rozbity
    sprzet, cos sie urwie i wlasciciel zacznie podlaczac... wyjmijac aku do ladowania...
    Ludzie sa "zdolni" ;) No i rowery raczej wiekszosc ludzi wlasnorecznie naprawia /
    serwisuje wiec ryzyko mocno rosnie.

  • 46. Data: 2019-01-11 14:07:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2019 11:28:52 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > Btw, jest jakiś powód, dla którego odpisujesz nad cytatem?

    Musi się po prostu czymś wyróżnić, a że nie ma czym... Woźniak bluzga,
    stokrotka ma swoją ortografię, Tornad pluje na TW... Taki to dziś
    usenet. Doradzam ignorować, podobnie jak on ignoruje prośby o poprawne
    cytowanie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 47. Data: 2019-01-11 15:08:53
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Kupiłem sobie wczoraj.

    Dziwna pora roku. Naładowałam i czekam wiosny.
    Jak jakieś 2 tyg temu pojehałam do sklepu, co prada nieco dalej, pewnie ze
    400-600m dalej niż zwykle, to ostatnie 500m, wracając musiałam prowadzić, bo
    zdehła z zimna.
    Na dodatek szkoda mi jej na śnieg.
    Co prawda po odśnieżonym hodniku jeżdżę, i ona nawet bezproblemowo jedzie po
    śniegu puszystym około 5cm, a koło napędowe 5,5 cala , drugie 5 cali, ale
    szkoda mi, że śnieg gdzieś wlezie, pszebicie, i akomulator i elektronika
    może polecieć.
    Obkleiłam lepcem kwadratowe uszczelki, by było szczelniej, ale jednak szkoda
    spszętu.
    Więc nie jeżdżę.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 48. Data: 2019-01-11 15:13:17
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >Co więcej tą hulajnogą nie wolno po ścieżkach rowerowych.

    Prawda. Formalnie nie wolno. Jednak nim jeszcze kupiłam sobie hulajnogę, ale
    już się rozglądałam, słyszałam wypowiedź policjanta w radio na temat ścieżek
    , rolek itp. I stwierdził, że jednak rolkami i hulajnogą zaleca się jeździć
    ścieżka rowerową.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 49. Data: 2019-01-11 15:21:52
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Moim zdaniem pijany na hulajnodze prędzej sobie zrobi krzywdę niż komuś
    > innemu.
    > Upadnie na twarz i będzie leżał.

    Zadżyło mi się, że jadąc dość szybko, bo dość gładkiej powieżhni,
    zablokowały mi się koła. Z zaskoczenia.
    Myślałam, że orła wywinę, mało co fikołka nad kierownicą nie zrobiłam,
    a w efekcie całkiem nic mi się nie stało.
    Za to urwało się od pszyspieczeń uho torby zakupowej.
    Uświadomiłam sobie, że w sumie jest to jedank spszęt bezpieczny.
    Wysokość z kturej człowiek spada wynosi zaledwie kilka cm, około 5cm.
    To mniej niż 1 shodek.
    A prędkość mniejsza pewnie ze 2 razy od biegnącego człowieka (16km
    hulajnogi, pieszy ma koło 6/h, maratończyk, - a to nie sprint - około
    20km/h).
    A biegnąc środek ciężkości jest wyżej niż 5 cm wyżej niż zwykle.

    Czyli jazda taką hulajnogą jest bezpieczniejsza niż np podbiegnięcie do
    autobusu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 50. Data: 2019-01-11 15:24:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.01.2019 o 12:28, Queequeg pisze:

    > I słusznie.

    oczywiście, ale nie tylko w Kalifornii policaj musi sprawdzić, czy to
    przypadkiem nie fejk:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".