  • 471. Data: 2009-07-22 17:02:16
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:jarhj6-ocf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > lubisz grac w totka wlasnym zyciem?

    Pocisk 9mm przez blok silnika się nie przebije. No i ciężko jest
    precyzyjnie celować, kiedy na "kałboja" lecą ze dwie tony metalu.

    Wyciągnij wnioski.

    No i skąd wiesz, czy np. nie mam kuloodpornej szyby, hmm? ;->

  • 472. Data: 2009-07-22 17:08:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > zapominasz o jednym nie porywa sie byle chlystka jezdzacego furka za
    > kilka, czy kilkanascie tysi, trzeba jezdzic furka za kwote przynajmniej
    > 6 cyfrowa (a i to przy zalozeniu, ze pierwsza cyfra >1), wtedy mozna
    > miec przypuszczenia ze cos takiego jest prawdopodobne

    Znaczy się jesteś zawodowym porywaczem i taka jest twoja profesjonalna
    opinia, że polujesz na ulicy na wytypowane klasy samochodów - a nie
    śledzisz wybrane cele, niezależnie od tego czym jeżdżą?

    Bo kto zabroni milionerowi jeździć "kaszlakiem"? Może sentymentalny.

    Plus nie tylko milionerzy mogą być celem porwania - wywiad, kontrwywiad,
    osoby z dostępem do informacji, dużych (choć nie własnych) pieniędzy...

  • 473. Data: 2009-07-22 17:10:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > ROTFL :DDDDDDDDDDDD
    > Wszystko OK. Jedna osoba nie zyje, drugi kaleka - wszystko jest OK.

    SNAFU

    Dla nie znających skrótu: Situation Normal - All Fucked Up. Czyli po
    naszemu: Sytuacja Normalna - Wszystko Spierdolone.

  • 474. Data: 2009-07-22 17:12:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Nawet głuchoniemy nie ma prawa nikogo rozjeżdżać.

    Nawet bandyty, który go napadł z bronią w ręku?

    No tak, zapomniałem że w Polsce bandytów tzw. wymiar tzw.
    sprawiedliwości broni. To ofiary bandytów tudzież osoby im pomagające są
    karane.

    > No i co to zmienia?

    To zmienia, że on też będzie chciał przede wszystkim zatrzymać, a nie
    tylko sobie postrzelać.

  • 475. Data: 2009-07-22 17:13:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
    > w wiadomości news:jarhj6-ocf.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >
    > Nie, ale to nie przeszkadza tym pociskom trafiać w cel.

    Tylko przeważnie nie w ten, co trzeba.

    A jak się cel trafi właściwy, go jakoś ciężej trafić. Dziwne, nie?

  • 476. Data: 2009-07-22 17:16:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Zdaje się, ze tak sie to zaczęło.

    Zdaje się, że konfabulujesz.

    Swoją drogą skąd ja to znam...

    Bandzior przyszedł, zaczął wyrywać aparat, a potem wg. zeznań niczego
    nie wyrywał, tylko się legitymował, bez powodu dostał gazem, nadal
    jednak dzielnie pouczał i dopiero po minucie czy dwóch zauważył, że coś
    mu w oczka leci.

    I sąd to łyknął. Jedna sitwa.

    > No i nie mogę zupełnie zrozumieć, co masz na myśli.

    Może przeczytaj ustawę o policji? Ustęp z podstawowymi jej zadaniami, hmmm?

  • 477. Data: 2009-07-22 17:38:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h46caj$o6p$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > wtedy bym napisale ze lezy
    No i "na", a nie "po"...
    I zapewne bez "tylko"... :)

    --
    Jotte

  • 478. Data: 2009-07-23 06:26:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No i "na", a nie "po"...
    > I zapewne bez "tylko"... :)

    o to to wlasnie ;)

  • 479. Data: 2009-07-23 06:29:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A co zmienia wrzask, jeśli kierowca mógł go nie usłyszeć/zrozumieć?

    jesli go nie rozumial, slyszal, to powinien tym bardziej poczekac aby
    wiedziec o co chodzi

    > Pomijając to - bardziej prawdopodobne jest to że lecieli niespecjalnie
    > wyraźnie krzycząc "policja" albo zupełnie bez mówienia czegokolwiek, niż
    > to że niewinny kierowca na widok policjantów zaczął uciekać.

    jasne, niewinne biedactwa zawsze nie rozumieja, nieslysza, tylko policjanci
    sa zli i niedobrzy, bo powinni latac z wielkimi neonami nad glowa, a
    przestepcow zawiadamiac listami poleconymi co do miejsca i momentu
    zatrzymania

  • 480. Data: 2009-07-23 06:31:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie sugeruję, co więcej nie zamierzam bronić tego motocyklisty. On uciekał
    > przed policją, w dodatku chwilę wcześniej dokonano napadu i napastnik
    > uciekł
    > na motocyklu.

    no wiec jednak bywa tak, ze zwykli niewinni ludzie jednak uciekaja przed
    policja, z pelna swiadomoscia tego, ze jest to policja, wiec skad nagle taka
    100% pewnosc, ze w tym wypadku napewno nie wiedzieli?

    > Tym bardziej nie wiedzieli tego idioci-policjanci, zresztą nie wiem czy w
    > ogóle krzyczeli że są z policji (zeznania policjantów się nie liczą -
    > uzgadniali swoją wersję)...

    rownie dobrze mozna powiedziec ze zeznania swiadkow sie nie licza, bo w
    przypadku niewinny znajomy lokales kontra policja, wszyscy beda zeznawac
    przeciw policji