  • 11. Data: 2022-03-11 15:29:48
    Temat: Re: Jak to jest z tymi jachtami?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.03.2022 o 12:24, J.F pisze:

    > Jesli wyrok tak przewiduje, i kodeks pozwala.

    Który wyrok przewiduje i który kodeks pozwala na strzelanie do ludzi w
    Ukrainie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2022-03-11 15:49:49
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 11.03.2022 o 14:54, Olin pisze:

    > Hail Fiutin!

    Wiesz, miałem ci odpisać, ale po co tracić czas na idiotów?
    Dlatego bez żalu dodaję ciebie do KF-a.
    Pa!

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 13. Data: 2022-03-11 16:00:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Mar 2022 15:49:49 +0100, kacapska onuca wzór Wiesiaczek
    napisała:

    > po co tracić czas na idiotów?

    Hail Fiutin!

    Jak chcesz, to potrafisz powiedzieć coś sensownego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2022-03-11 16:39:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Mar 2022 15:29:48 +0100, Kviat wrote:

    > Który wyrok przewiduje i który kodeks pozwala na strzelanie do ludzi w
    > Ukrainie?

    Odkad ludzkosc jest ludzkoscia, to walczy i zabija, a ty sie pytasz
    jakim prawem.

    Spytaj sie lepiej, kto ci skonfiskuje majatek.

    Komisja zlozona z prokuratora, policjanta i ksiedza wystarczy?
    Bo jestesz mafiozo i osobnik niemoralny.

    J.

  • 15. Data: 2022-03-11 17:18:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.03.2022 o 16:39, J.F pisze:

    > Odkad ludzkosc jest ludzkoscia, to walczy i zabija, a ty sie pytasz
    > jakim prawem.

    Nie bredź. To wieśniaczek pyta jakim prawem.
    Ciebie za to zaniepokoił brak wyroku na jacht i że jakiś kodeks
    zabrania, ale zabijanie bez wyroku uważasz za normalne, bo przecież
    ludzkość jest ludzkością.

    Co za towarzystwo... skąd wy wypełzacie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 16. Data: 2022-03-11 17:57:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.03.2022 o 12:15, Kviat pisze:

    > A można tak sobie napadać na inny kraj, strzelać rakietami w
    > przedszkola, szpitale i osiedla mieszkaniowe? Bez sądów etc.?

    A nie można? Skoro można w Palestynie, to dlaczego nie na Ukrainie?
    No i za Ławrowem:
    "Rosja nie zaatakuje państw NATO, tak samo, jak nie zaatakowała Ukrainy"

  • 17. Data: 2022-03-11 18:09:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.03.2022 o 14:54, Olin pisze:

    > Skoro już dyskutujemy o prawie: w jakim trybie tylu kacapów znalazło się na
    > terytorium Ukrainy bez kontroli paszportowej?

    No patrz, a jak nachodźcy atakowali naszą granicę z Białorusią, to
    takich obiekcji nie miałeś? A to nawet pół roku nie minęło.

  • 18. Data: 2022-03-11 18:26:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2022 o 10:56, Wiesiaczek pisze:
    > Jak to jest zgodnie z prawem?

    Nie wiadomo - sąd się nie wypowiedział:P

    > Można tak sobie ukraść czyjś prywatny jacht bez żadnych sądów etc.?

    Nie wolno ale można. Dokładnie takim samym prawem jak ruscy napadli na
    ukrainę. Po prostu jedni stwierdzili, że napadną sobie na ukrainę i inni
    nic nie zrobią, a inni stwierdzili, że skonfiskują majątki "sprawcom" i
    pozostali inni też nic nie zrobią. Zwróć uwagę jak już tak chcesz to na
    gruncie prawa rozpatrywać, że ruscy twierdzą, że nie prowadzą żadnej
    wojny, więc czysto teoretycznie każdy z ruskich napastników powinien
    dostać zarzuty według ukraińskiego prawa czyli pewnie czapę za terroryzm
    - również mocodawcy, więc nie wiem czy jest sens się kłócić, że jacht
    zabrali a powinna być czapa:P

    > Rozumiem, ze sankcje, ale to jest zwykle złodziejstwo.

    No tak to jest jak się kogoś napada, to on lub jego kumple mogą się
    odgryźć.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 19. Data: 2022-03-12 00:49:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.03.2022 o 17:57, nadir pisze:

    > A nie można?

    Skoro można, to można też zarekwirować jacht.

    > Skoro można w Palestynie, to dlaczego nie na Ukrainie?

    Już jednego trolla prosiłem żeby podał przykład Ukraińca wysadzającego
    się pasem szahida na terenie Rosji w klubie, albo w centrum handlowym. I
    nie dał rady.
    Może ty spróbujesz?

    > No i za Ławrowem:
    > "Rosja nie zaatakuje państw NATO, tak samo, jak nie zaatakowała Ukrainy"

    To żeś sobie autorytet znalazł.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 20. Data: 2022-03-12 00:52:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.03.2022 o 18:09, nadir pisze:

    > No patrz, a jak nachodźcy atakowali naszą granicę z Białorusią, to
    > takich obiekcji nie miałeś? A to nawet pół roku nie minęło.

    Atakowali? Serio?
    Ile im czołgów zniszczyliśmy?

    Odstaw tego ławrowa, bo ci szkodzi.

    Powrotu do zdrowia życzę.