  • 21. Data: 2022-03-12 01:19:38
    Temat: Re: Jak to jest z tymi jachtami?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.03.2022 o 00:49, Kviat pisze:

    > Skoro można, to można też zarekwirować jacht.

    Qrwa, no skoro rekwirują to mogą, a co będzie potem, to teraz jest
    trzeciorzędna sprawa.

    > Już jednego trolla prosiłem żeby podał przykład Ukraińca wysadzającego
    > się pasem szahida na terenie Rosji w klubie, albo w centrum handlowym. I
    > nie dał rady.
    > Może ty spróbujesz?

    Czyli detonacja pasa szahida w centrum handlowym uzasadnia ostrzał
    szpitala. No to już jesteś w domu trollu.

    A to już sobie wyśniłeś

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Nadal nie masz jaj żeby wprost napisać - jam jest naaajjj, a reszta
    to... no właśnie co?

  • 22. Data: 2022-03-12 01:22:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.03.2022 o 00:52, Kviat pisze:

    > Atakowali? Serio?
    > Ile im czołgów zniszczyliśmy?

    A atakować, trollu, to tylko czołgiem można?
    Jak ozdrowiejesz to jest szansa, że zrozumiesz.

  • 23. Data: 2022-03-12 02:10:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.03.2022 o 01:19, nadir pisze:

    > Qrwa, no skoro rekwirują to mogą, a co będzie potem, to teraz jest
    > trzeciorzędna sprawa.

    Qrwa, no skoro zabijają, to mogą, a co będzie potem, to teraz jest
    trzeciorzędna sprawa.

    A tak w zasadzie, to podkręć jasność wypowiedzi, bo ni cholery nie
    rozumiem co chciałeś przekazać.

    > Czyli detonacja pasa szahida w centrum handlowym uzasadnia ostrzał
    > szpitala. No to już jesteś w domu trollu.

    Jeżeli w tym "szpitalu" mają magazyn pasów szahida, centrum dowodzenia i
    szkolenia terrorystów, to byłbym ostrożniejszy w ocenach.
    I tym bardziej w tak idiotycznych porównaniach, a ściślej w
    usprawiedliwianiu zbrodni fiutina, bo przecież gdzieś indziej też
    strzelają, więc o co się czepiacie.... Nie bez powodu zrobiłeś takie
    porównanie.

    Po prostu teraz każdy ruski troll nagle usprawiedliwia fiutina
    postępowaniem Izraela. I wcale mnie to nie dziwi, bo to oczywiście tylko
    przypadek, że najbardziej zagorzali antysemici są równocześnie
    miłośnikami fiutina.
    I do tego, jak wykazujesz absurd takiego usprawiedliwiania, to się
    śmiesznie denerwują.

    > A to już sobie wyśniłeś

    Przecież ty to napisałeś....

    Ale rozumiem, zdenerwowałeś się i ci się pomieszało.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2022-03-12 02:15:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.03.2022 o 01:22, nadir pisze:

    > A atakować, trollu, to tylko czołgiem można?
    > Jak ozdrowiejesz to jest szansa, że zrozumiesz.

    Oświeć mnie jak atakowali, skoro nie czołgami.

    I dlaczego piwinniśmy mieć to tych ludzi takie same obiekcje jak
    Ukraińcy w stosunku do ruskich, którzy do nich wjechali czołgami.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 25. Data: 2022-03-12 10:56:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.03.2022 o 02:10, Kviat pisze:

    > Qrwa, no skoro zabijają, to mogą, a co będzie potem, to teraz jest
    > trzeciorzędna sprawa.

    No widzisz, już teraz wiesz jak ten świat jest skonstruowany?

    > A tak w zasadzie, to podkręć jasność wypowiedzi, bo ni cholery nie
    > rozumiem co chciałeś przekazać.

    Ani mnie to nie dziwi, ani się tym jakoś nie przejmuję.

    > I do tego, jak wykazujesz absurd takiego usprawiedliwiania, to się
    > śmiesznie denerwują.

    No więc się nie denerwuj, bo czy to ci się podoba czy nie, to silniejszy
    od zawsze może najechać słabszego, a jedynie to możesz zrobić to
    popierdolić sobie w internetach.

    > Ale rozumiem, zdenerwowałeś się i ci się pomieszało.

    Po prostu ctrl-x i ctrl-v nie zadziałał tak jak chciałem, ale jak
    połechtało to twoje ego, to masz i sobie nie żałuj.

  • 26. Data: 2022-03-14 11:43:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Mar 2022 00:49:37 +0100, Kviat wrote:

    > Skoro można, to można też zarekwirować jacht.

    Mozna, ale czy w panstwie aspirujacym do panstwa prawa tez?

    J.

  • 27. Data: 2022-03-14 12:02:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Mar 2022 17:18:52 +0100, Kviat wrote:

    > Nie bredź. To wieśniaczek pyta jakim prawem.
    > Ciebie za to zaniepokoił brak wyroku na jacht i że jakiś kodeks
    > zabrania, ale zabijanie bez wyroku uważasz za normalne, bo przecież
    > ludzkość jest ludzkością.
    >
    > Co za towarzystwo... skąd wy wypełzacie?

    No niby masz moralną racje, ale przyjdą nocą, kolbami w drzwi
    załomocą, i trzeba strzelac i zabijac, choc w obronie własnej to niby
    wolno.

    No ale jesli "my" możemy "mafiozowi" jacht skonfiskowac ot tak, to
    moze on może "wyzwolić" lud Ukrainy, ot tak ..

    Poza tym zapomniales, ze organy panstwa dzialaja na podstawie i w
    granicach prawa?
    Wiec kto tam skonfiskowal ten jacht i na jakies podstawie?

    J.

  • 28. Data: 2022-03-14 12:59:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2022 15:49:49 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Dlatego bez żalu dodaję ciebie do KF-a.

    Mnie też! Mnie też!
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 29. Data: 2022-03-14 13:16:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Mar 2022 18:09:22 +0100, kacapska onuca wzór nadir napisała:

    > No patrz, a jak nachodźcy atakowali naszą granicę z Białorusią, to
    > takich obiekcji nie miałeś? A to nawet pół roku nie minęło.

    Hail Fiutin!

    Kiedy napisałem, że uchodźcy mają się nie legitymować?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 30. Data: 2022-03-14 14:47:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślę, że na każdego mają haki i wystarczy chcieć.
    Przykład to Schroeder.
    Do tego każdy może mieć kilka działek w kieszeni przy przeszukaniu, a na telefonie
    zdjęcia dzieci ;-)

    -----